To odpowiedź Volkswagena na silnik TwinAir, który napędza m.in. Fiata Pandę. Nowa jednostka, która na początku trafi do oferty Up'a! będzie miała 0,8-litra pojemności (a więc nieco mniej niż u Fiata) i tylko dwa cylindry. Szefostwo koncernu potwierdziło, że w dalszej perspektywie użycie tej jednostki jest technicznie możliwe również w innych modelach marki, np. Taigunie, o którym pisaliśmy wczoraj. Dodatkowo, konstrukcja Golfa VII nie wyklucza użycia w nim 3-cylindrowej jednostki co również jest wysoce prawdopodobne.
Nowy silnik Volkswagena - dwucylindrowy diesel
Koncern z Wolfsburga potwierdził, że wkrótce pod maskę małego Up'a! trafi nowy silnik wysokoprężny.

Aktualne ceny nowych samochodów:
REKLAMA
Komentarze
garfield, 2012-10-25 20:44:34
auto motor i sport, 2012-10-24 09:57:16
Potwierdzenie zgłoszenia naruszenia regulaminu
Czy zgłoszony wpis zawiera treści niezgodne z regulaminem?
Potwierdzenie zgłoszenia naruszenia regulaminu
Czy zgłoszony wpis zawiera treści niezgodne z regulaminem?