Silnik 1.2 TCe o mocy 125 KM został połączony z 6-biegową skrzynią mechaniczną. W tej wersji Duster jest dostępny tylko z napędem 4x2. Maksymalny moment obrotowy o wartości 205 Nm jest dostępny w przedziale 2000-4000 obr/min.
REKLAMA
Średnie spalanie Dustera z jednostką 1.2 TCe 125 ma wynieść 6,3 l/100 km, a przyspieszenie 0-100 km/h trwa 9,6 sekundy. Wersja Laureate kosztuje 57 500, za odmianę Prestige zapłacimy 61 500 złotych.
Dustera po zmianach można już zamawiać w polskich salonach.
W odnowionym Dusterze debiutuje nowy silnik benzynowy z doładowaniem - w tej wersji Duster "robi" setkę w czasie poniżej 10 sekund!Zobacz artykuł auto motor i sport, 2013-11-22 09:52:51
Potwierdzenie zgłoszenia naruszenia regulaminu
Czy zgłoszony wpis zawiera treści niezgodne z regulaminem?
Auta hybrydowe, czyli takie z silnikiem spalinowym i elektrycznym zasilanym z zewnętrznego źródła prądu, coraz liczniej pojawiają się na drogach. A wraz z nimi pojawiają się pewne mity. Przyjrzeliśmy się kilku z nich.
Powiedzieć, że Klasa S jest najbardziej zaawansowanym samochodem w historii Mercedesa to jak nie powiedzieć nic. Najnowsza Klasa S jest oczywiście bardziej cyfrowa i lepiej połączona ze światem niż kiedykolwiek wcześniej. Pytanie – jaka jest jako Klasa S? Odpowiedź - w teście.
Nissan Ariya, przełomowy dla marki model o napędzie elektrycznym, po raz pierwszy został pokazany w Polsce. Kiedy zobaczymy pierwsze egzemplarze na naszych drogach?
AMG ujawnia plany na najbliższe lata. Spodziewamy się nie tylko w pełni elektrycznych modeli, ale przede wszystkim rasowych hybryd, dysponujących mocą 816 KM oraz 1000 Nm momentu obrotowego.
MINI Electric Pacesetter łączy w sobie wyczynowy charakter marki John Cooper Works z elektromobilnością. Ta wyjątkowa wersja powstała jako samochód bezpieczeństwa Formuły E.
Opel Crossland pojawił się w 2017 roku, jako następca modelu Meriva. Znak czasów – miejski van ustąpił miejsca SUV-owi. Teraz Crossland ewoluuje, przechodząc solidny face lifting. W teście wersja GS-Line o młodzieżowym charakterze.
Nowe Porsche 911 GT3 przeszło przed premierą wielogodzinne, wymagające próby, w tym 5000 km pokonanych bez przerwy, ze stałą prędkością 300 km/h.
REKLAMA
Ups... widzimy, że masz AdBlocka.
Nasz serwis jest dostępny całkowicie bezpłatnie, ale żeby taki mógł pozostać, musimy wyświetlać na nim reklamy. Jeśli cenisz naszą pracę, dodaj tę stronę do wyjątków. Nie musisz wchodzić w ustawienia przeglądarki. Wystarczy kliknąć poniżej.
Komentarze
auto motor i sport, 2013-11-22 09:52:51
Potwierdzenie zgłoszenia naruszenia regulaminu
Czy zgłoszony wpis zawiera treści niezgodne z regulaminem?