Polityka prywatności - poznaj szczegóły » [ X ]
PODZIEL SIĘ



OCEŃ
5.0

Opel Astra GTC nie czeka na Frankfurt

Opel Astra GTC Opel Astra GTC

Na żywo obejrzeć ją będzie można dopiero we wrześniu, ale wakacyjna sesja zdjęciowa już teraz przykuwa uwagę do trzydrzwiowego kompakta Opla. GTC - najbardziej sportowa odmiana Astry celuje w Volkswagena Scirocco i Renault Megane Coupe. Klientów przekonać ma swoją atletyczną aparycją, która sugeruje niezwykłe osiągi.

Mimo, że bez problemu odgadujemy, że to Astra, tak naprawdę z pięciodrzwiowym krewniakiem wspólne ma tylko klamki i dach, a reszta, nawet rozstaw osi i kół, jest inny. GTC zawieszona jest o 15 mm niżej, ma o 10 mm większy rozstaw osi i szerzej osadzone koła.

Pod maską pracować może dwulitrowy diesel o mocy 165 KM z manualną, sześciobiegową skrzynią i systemem Start/Stop. Ma zużywać średnio 4,9 litra oleju napędowego na 100 km. Poszukujący wrażeń zdecydują się pewnie raczej na 1,6-litrową, turbodoładowaną benzynę o mocy 180 KM, która pozwala autu na rozpędzenie się do 220 km/h. A dla tych, którzy nie jeżdżą na tyle dużo, by inwestować w diesla, zaproponowano 1,4-litrowy silnik benzynowy z turbodoładowaniem (moc 120 lub 140 KM).

zobacz galerię

Zobacz także:
Aktualne ceny nowych samochodów:
 
JUŻ OD 69 900 PLN
Dostępne nadwozia: hatchback-3, kombi-5, sedan-4
SPRAWDŹ OFERTY

Komentarze

 (6)
ZOBACZ KOMENTARZE
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij