To kolejne, w tym roku, uruchomienie produkcji nowej wersji nadwoziowej. Wcześniej niż sedan zaczęły tu powstawać wersje GTC i OPC. Pierwsza Astra Sedan to czarny egzemplarz z silnikiem turbodoładowanym o pojemności 1,4-litra i mocy 140 koni mechanicznych. Trafi on na rynek niemiecki.
Astra Sedan ma bagażnik o pojemności o 90 litrów większej niż hatchback (460 a po złożeniu kanapy nawet 1010 litrów). Klienci mogą wybierać spomiędzy siedmiu silników: czterech jednostek o napędzie benzynowym (od 100 KM do 180 KM), z których trzy mogą współpracować z sześciobiegowymi skrzyniami automatycznymi, oraz trzech diesli (od 95 KM do 130 KM). Warto raz jeszcze podkreślić, że gliwicka fabryka to jedyne miejsce na świecie gdzie powstają wersje OPC, GTC i Sedan.
Komentarze
rzęsor, 2012-08-22 12:01:53
auto motor i sport, 2012-08-22 08:54:48
Potwierdzenie zgłoszenia naruszenia regulaminu
Czy zgłoszony wpis zawiera treści niezgodne z regulaminem?
Potwierdzenie zgłoszenia naruszenia regulaminu
Czy zgłoszony wpis zawiera treści niezgodne z regulaminem?