Nie ważne gdzie, czy na torze Nurburgring, czy w mieście nowa Corsa OPC czuje się tam jak w domu. Tak Opel wychwala swoje najnowsze dziecko. Turbodoładowany silnik 1.6 rozwija aż 207 KM (prawie 130 KM z litra pojemności) i 245 Nm (dodatkowe 35 Nm z funkcją overboost). Nowa Corsa OPC jest więc prawie tak samo mocna jak jej poprzedniczka w wersji Nürburgring Edition. Zapewne nowa edycja będzie jeszcze mocniejsza.
Corsa OPC mocno różni się od zwykłej wersji. Wyróżniają ją przede wszystkim masywne zderzaki o długich zwisach, niższe progi, nowy tylny dyfuzor, dwie pojedyncze końcówki układu wydechowego, wykonane przez Remusa, masywne, 17-calowe koła z oponami Michelin 215/45 R17 oraz spoiler, który występuje w dwóch wersjach. Jako spokojny, wyrafinowany akcent stylistyczny lub duża "lotka", która generuje więcej docisku po podłoża.

W środku też na sportowo. O odpowiednie "kubły" zadbało Recaro, kierownice "modnie" spłaszczono u dołu, dodano sportowy drążek zmiany biegów i aluminiowe pedały.
Jakby komuś było mało może domówić zestaw Performance Package. Pakiet nie ogranicza się bynajmniej do większych spoilerów i kół (tu 18-calowe felgi ze sportowymi oponami Michelin). Opel oferuje mechaniczny, wielotarczowy mechanizm różnicowy od Drexlera, a także 330-milimetrowe hamulce, oczywiście od Brembo.

Trochę mniej sportowy Adam S otrzymał mniejszy silnik 1.4 Turbo o mocy 150 KM i 220 Nm. Opel Adam celuje przede wszystkim w klientów premium, którzy cenią sobie styl i indywidualność, a teraz też i dobre osiągi. Pierwszą setkę Adam S "załatwia" w 8,5 s i ciągle przyspiesza aż do osiągnięcia 210 km/h.
Sportowy Adam ma teraz szerszy rozstaw kół z tyłu i z przodu (odpowiednio 1,464 i 1,472 mm), inne, niżej zawieszone zderzaki oraz większe koła. Otrzymał też sportowy układ kierowniczy oraz hamulcowy od OPC (Opel Performance Center). Opel stawia na indywidualność dlatego konfigurować Adama S można na niezliczoną ilość sposobów. Klient może wybierać pomiędzy mnóstwem opcji kolorystycznych wnętrza i zewnętrza (kolory biały ‘Saturday White Fever’, czarny ‘I’ll be Black’, żółty ‘James Blond’ lub czerwony ‘Red ‘n’ Roll’. Nie zabraknie też technologii, 7-calowy, dotykowy ekran, system IntelliLink, czy system głosowy Siri Eyes Free - to tylko niektóre opcje.
Obydwa samochody zostaną zaprezentowane na genewskim salonie samochodowym.