Producenci wszelkiej maści modeli "country" przeważnie kończą projektowanie takich aut na dodaniu tu i ówdzie plastikowych osłon. Opel, z nowym modelem w gamie nazwanym Country Tourer, który bazuje na zmodernizowanej odmianie Insigni Tourer, idzie o krok dalej.
Insignia Tourer będzie mogła być wyposażona w dwa silniki do wyboru: 2-litrowy motor benzynowy o mocy 250 KM i momencie 400 Nm, lub 2-litrowy diesel o mocy 195 KM i takim samym momencie jak w "benzyniaku". Diesel może być łączony tylko i wyłącznie z "automatem", "benzyna" również z "manualem".
Insignia Country Tourer, oprócz plastikowych elementów nadwozia i osłony podwozia, oferować będzie seryjnie napęd 4x4. Oprócz niego każdy model będzie wyposażony w elektroniczną blokadę "dyfra" (eLSD), która będzie przekazywać moc i moment na to koło, które aktualnie ma największą przyczepność.
Country Tourer, podobnie jak reszta zmodernizowanej gamy Insigni, zadebiutuje na salonie IAA we Frankfurcie.
amis