Odświeżenie Opla Insigni przyniosło retusz nadwozia, ale przede wszystkim nową gamę silników zarówno dla modeli z dołu, jak i z samej góry cennika. Mowa oczywiście o usportowionej odmianie GSi.
Opel Insignia GSi – silnik i napęd
Zaprezentowana pod koniec 2017 roku Insignia GSi okazała się szybsza od wcześniejszej generacji Insigni OPC na jednym okrążeniu legendarnej Północnej Pętli toru Nurburgring. Dotychczas oferowane były silniki o mocy 260 KM w przypadku wersji benzynowej oraz 210 KM dla turbodiesla.
Teraz do gamy wchodzi nowy silnik, który napędzać będzie Opla Insignię GSi. Będzie to czterocylindrowy, benzynowy, turbodoładowany motor o pojemności 2 litrów. Jednostka ta generuje moc 230 KM przy 5000 obr./min oraz moment obrotowy o maksymalnej wartości 350 Nm, osiąganej między 1500 a 4000 obr./min.
Siły napędowe przenoszone są tu za pośrednictwem 9-stopniowej automatycznej skrzyni biegów i trafiają na wszystkie cztery koła, z wykorzystaniem systemu Twinster AWD i wektorowaniem momentu obrotowego.
Zobacz także: SsangYong Korando - przełomowy SUV
Komentarze