REKLAMA

Opel Insignia Grand Sport - czy tak będzie wyglądać?

W przyszłym rok na targach w Genewie Opel zaprezentuje nową generację Insignii. Auto zmieni nazwę na Insignia Grand Sport, a my wiemy jak może wyglądać.

Opel Insignia Schulte Design
Opel Insignia Grand Sport
Aktualne ceny nowych samochodów:
 
JUŻ OD 127 300 PLN
Dostępne nadwozia: hatchback-5, kombi-5
SPRAWDŹ OFERTY

Pierwsze, nieoficjalne wizualizacje nowego modelu pokazują, że Insignia Grand Sport upodobni się do nowej Astry. W aucie zadebiutują reflektory IntelliLux LED z 32 segmentami diod.

REKLAMA

 

Poza tym Insignia Grand Sport urośnie w stosunku do poprzednika - samochód będzie poszerzony o 11 mm ze zwiększonym o 92 mm rozstawem osi. Do tego nowy sedan ma być o 29 mm niższy. Opel chwali się, że jego inżynierom udało się odchudzić Insignię o 175 kg. Co ciekawe, pozycja kierowcy jest o 3 cm niższa w stosunku do starego modelu.

 

Opel Insignia Grand Sport

Opel udoskonalił zawieszenie FlexRide, które automatycznie dostosowuje charakterystykę amortyzatorów, układu kierowniczego oraz napędu. Kierowca będzie mógł wybrać jeden z trzech trybów:

  • Standard - korzystając z danych płynących z czujników komputer automatycznie steruje układem napędowym,
  • Sport - w tym trybie komputer tak steruje układem, aby zminimalizować przechyły nadwozia oraz „nurkowanie” samochodu przy hamowaniu. Reakcja na ruchy kierownicą jest precyzyjniejsza. 
  • Tour - zapewnia komfortowe ustawienie i najniższe zużycie paliwa

Niemiecki producent podkreśla, że ostatnie testy nowej Insignii Grand Sport przeprowadził na Północnej Pętli toru Nürburgring. „Wsiadając do samochodu, łatwo zauważyć, że Insignię zaprojektowano od podstaw. Kierowca ma znacznie lepsze wyczucie pojazdu i jest z nim doskonale zintegrowany. Insignia jest o wiele zwrotniejsza, nawet z tym samym silnikiem” — skomentował Andreas Zipser, główny inżynier ds. Insignii.

zobacz galerię

Zobacz także:

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ
REKLAMA