REKLAMA

Opel Insignia wyceniony – trzy cylindry w bazowej wersji

Opel Insignia wchodzi do sprzedaży w swojej najnowszej odsłonie. Bazowy wariant ma trzy cylindry i jest dieslem, ale w ofercie jest też 230-konne GSi.

Opel Insignia 2020 Materiały prasowe
Opel Insignia 2020
Aktualne ceny nowych samochodów:
 
JUŻ OD 108 600 PLN
Dostępne nadwozia: hatchback-5, kombi-5
SPRAWDŹ OFERTY

Nowu Opel Insignia jest oferowany w dwóch wersjach nadwozia, nazwanych Grand Sport – to limuzyna, oraz Sports Tourer – czyli kombi. Dla żądnych bardziej sportowych doznań Opel przygotował jeszcze wersję GSi, której nazwa nawiązuje do dawnych sportowych wersji modeli marki.

Zamów e-wydanie magazynu "auto motor i sport" - teraz o 30% taniej!

Zacznijmy od ceny bazowego wariantu. Ten został wyceniony na 123 300 złotych. Co dostaniemy w zamian - nieduży silnik benzynowy? Otóż nie, bowiem bazą jest tu diesel, w dodatku trzycylindrowy, o pojemności 1,5 litra. Tak, w dużej Insigni. Ma on moc 122 KM i w standardzie ma 6-biegowy manual, albo w cenie 131 300 złotych – automat.

Insignia jest standardowo wyposażona m.in. w klimatyzację oraz kompatybilny z Apple CarPlay i Android Auto system Multimedia z kolorowym ekranem dotykowym. Są też reflektory w technologii LED i systemy wspomagające kierowcę, takie jak alarm ostrzegający przed najechaniem na pojazd poprzedzający z funkcją wykrywania pieszych i systemem automatycznego hamowania awaryjnego.

Dołącz do nas na facebooku i bądź na bieżąco z motoryzacyjnymi newsami!

Dostępne w Insigni wersje wyposażenia to:

  • Edition (bazowa, dostępna dla silnika 1.5 diesel),
  • Business Edition (silnik 1.5 diesel i 2.0 diesel z manualem),
  • Elegance (wszystkie wersje silnikowe),
  • Business Elegance (wszystkie wersje silnikowe),
  • Ultimate (wszystkie wersje silnikowe),
  • GS Line (wszystkie wersje silnikowe),
  • GS Line+ (wszystkie wersje silnikowe).

Entuzjaści sportowych doznań wybiorą nową Insignię GSi z 2-litrowym turbodoładowanym silnikiem benzynowym o mocy 230 KM i 9-stopniową przekładnią automatyczną. Insignia GSi jest również wyposażona w elektryczno-hydrauliczny układ wspomagania hamulców, mechatroniczne zawieszenie FlexRide oraz napęd na wszystkie koła Twinster z wektorowaniem momentu obrotowego.

REKLAMA

REKLAMA

Opel Insignia – cennik

Poniżej przedstawiamy cennik wersji bazowych dla każdego z dostępnych silników:

  • 1.5 diesel 122 KM, M6, Edition – 123 300 zł
  • 1.5 diesel 122 KM, A8, Edition – 131 300 zł
  • 2.0 diesel 174 KM, M6, Business Edition – 135 400 zł
  • 2.0 turbo 170 KM, A9, GS Line – 144 800 zł
  • 2.0 turbo 200 KM, A9, GS Line – 152 800 zł
  • 2.0 diesel 174 KM, A8, GS Line – 155 400 zł
  • 2.0 diesel, 174 KM, A8, AWD, GS Line – 168 400 zł

Opel Insignia – silniki i napęd

Silnik Diesla o pojemności 1,5 litra i mocy 122 KM stanowi podstawę oferty. W porównaniu z poprzednio stosowanymi jednostkami napędowymi zużycie paliwa mierzone według NEDC1 jest tu niższe nawet o 18 procent. Trzycylindrowy silnik jest nawet o 50 kilogramów lżejszy od swojego odpowiednika w poprzednim modelu.

Mocniejsze Insignie mogą być wyposażone w silniki benzynowe o pojemności 2 litrów i mocy 170 KM lub 200 KM, a nawet 230 KM w wersji GSi. Ofertę uzupełnia czterocylindrowy 2-litrowy diesel 174 KM.

Dwulitrowe silniki benzynowe będą pierwszymi jednostkami napędowymi w Oplu z funkcją odłączania cylindrów. Gdy zapotrzebowanie na moc jest mniejsze, układ sterowania rozrządem odłącza dwa cylindry, a silnik zużywa wówczas mniej paliwa.

zobacz galerię

Zobacz także:

Komentarze

 (3)
ZOBACZ KOMENTARZE
REKLAMA