[ X ]

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu), wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych na zasadach wskazanych w "Polityce prywatności"

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA
REKLAMA
PODZIEL SIĘ


OCEŃ

Overfinch Range Rover - w wersji Manhattan i Londyn

Brytyjski tuner wie jak dopieścić najbogatszych klientów. Na warsztat wzięto dwa modele Range Rovera z przedłużonym nadwoziem i zmieniono je tak, że śmiało mogą konkurować z Bentleyem Bantaygą o miano najbardziej luksusowego SUV-a na świecie.

Range Rover Overfinch

250 godzin - mniej więcej tyle zajmuje samo tylko przerobienie wnętrza brytyjskiego SUV-a w jedyny w swoim rodzaju pojazd. I nie jest to bynajmniej na wyrost, ponieważ oba modele (jeden Manhatan, drugi Londyn) powstały tylko w jednym egzemplarzu! Pierwszy model jest czarny, drugi polakierowany na ciemny granatowy kolor. Ale oba mają takie same modyfikacje.

Całkowicie nowe jest nadwozie. Przeprojektowano zderzaki, osłonę chłodnicy, dodano elegancki pakiet aerodynamiczny, zmieniono felgi oraz końcówki wydechów - te mają wygrawerowaną nawet nazwę tunera. Obręcze kół mają aż 22-cale - wersja Manhattan ma koła Overfinch Equus wheels, a odmiana London stoi na kołach firmy Tora. We wnętrzu to co rzuca się w oczy to wycięte w drewnie panoramy Londynu i Manhattanu. Każdy kawałek drewna to osobne dzieło sztuki, wykonane z wieli warstw - oczywiście jest to ręczne rzemiosło. We wnętrzu znajdziemy także najlepszej jakości pikowaną tapicerkę skórzaną (różnią się one w obu modelach) oraz specjalne oznaczenia informujące o limitowanej edycji.

Obie wersje bazują na Range Roverze z większym rozstawem osi w wyposażeniu Autobiography z 5-litrowym silnikiem V8 z sprężarką mechaniczną. Produkuje on 510 KM, co pozwala rozpędzić 2,4-tonowego SUV-a do "setki" w czasie 5 sekund i rozpędzić go maksymalnie do 250 km/h (prędkość ograniczono elektronicznie).

REKLAMA
   
 Range Rover Overfinch  Range Rover Overfinch

Już w podstawowej odmianie samochód nie jest tani, bo w Polsce trzeba zapłacić za niego 1 108 000 złotych. Ale cena jaką żąda za samochody firma Overfinch jest niebotyczna - za wersję Londyn trzeba zapłacić obecnie równowartość około 1 220 000 złotych! Sprawia to, że Range Rover jest znacznie droższy od podstawowego Bentleya Bentaygi (cena od 1 113 000 zł).

Ale ma jedną, niepodważalną zaletę - oba modele powstały tylko w jednym egzemplarzu. I nie ma możliwości aby spotkać identycznie skonfigurowany pojazd. A za taką przyjemność klienci są gotowi zapłacić wielkie pieniądze.

zobacz galerię

Zobacz także:

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ
REKLAMA
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij