Brabus swoją pracę zaczął na zewnątrz. Do przedniego zderzaka dołożyli szary spoiler, dodający agresywności, a do tyłu zawitał dyfuzor. Zmieniono także felgi na 20-calowe z oponami 225/35 ZR 20 z przodu i 255/30 ZR 20 z tyłu i końcówki układu wydechowego. Całe auto "siedzi" także o 30 mm niżej od serii.
Brabus oferuje także istotne zmiany pod maską. O tyle dodano mocy w poszczególnych wersjach:
- 21 KM i 50 Nm w C 180
- 41 KM i 30 Nm w C 200
- 34 KM i 50 Nm w C 250
- 35 KM i 50 Nm w C 220 BlueTEC
- 31 KM i 50 Nm w C 250 BlueTEC.
We wnętrzu na życzenie klienta może znaleźć się licznik wyskalowany do 340 km/h i aluminiowe nakładki na pedały.