Elementy przy przednim zderzaku wykonano z karbonu i poliuretanu (RIM). Teraz zderzaki wiszą bliżej asfaltu i dodają autu bardziej sportowy look. W tylnej części też zmiana zderzaka, TECHART nie poskąpił też dodania spoilera i dyfuzora. To wszystko oczywiście ukłon w stronę designu, ale też osiągów. Dyfuzor lepiej przewodzi powietrze podczas szybkiej jazdy, a spoiler produkuje dodatkową siłę docisku. Lusterka także można zamówić z włókna węglowego - tutaj zabieg czysto stylistyczny.
Do wyboru są 5-ramienne felgi z lekkich stopów o rozmiarach 20 i 21 cali. Możliwości doboru kolorów są ograniczone jedynie przez wzornik kolorów NCS. Limitów praktycznie nie ma.
Zabieg TECHART-a nie ograniczył się tylko do zmian w wyglądzie. Pogrzebano także w zawieszeniu, które automatycznie obniża się i utwardza po przekroczeniu 60 km/h. Zmiany dotknęły także układu wydechowego, który dzięki sterowanemu zaworowi, może grać ciszej lub głośniej. Wydech może być wykończony "na czarno", co w połączeniu z wściekło żółtym lakierem daje bardzo fajny efekt.

Firma nie podaje informacji na temat ceny ani modyfikacji w silniku.