Dlaczego 435-konne Porsche 911 GT3 zatrzymuje się na Nurburgringu? Nie, nie chodzi o mechaniczną usterkę. Po prostu żołądek pasażera nie wytrzymał przeciążeń i ostrych przyspieszeń.
amis
Ostra jazda hardkorowym Porsche 911 GT3 po Nurburgringu nie jest dla każdego - przekonał się o tym jeden z pasażerów.
Dlaczego 435-konne Porsche 911 GT3 zatrzymuje się na Nurburgringu? Nie, nie chodzi o mechaniczną usterkę. Po prostu żołądek pasażera nie wytrzymał przeciążeń i ostrych przyspieszeń.
amis
WYDARZENIA
Za biurkiem jak w samochodzie - biurowy fotel z napędem od VW
FINANSE I PRAWO
Jak jeździć po dziurach i jak uzyskać odszkodowanie za uszkodzenie auta?
FINANSE I PRAWO
Ekrany akustyczne przy drogach – co mówią przepisy?
PIERWSZA JAZDA
Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio: SUV jak żaden inny - JAZDA
BEZPIECZEŃSTWO
Jazda na suwak - kiedy działa, a kiedy nie? To nie takie oczywiste
REKLAMA
Nissan X-Trail: 3 zalety i 2 wady - JAZDA
Skoda Karoq 2.0 TSI Sportline: 2 zalety i 2 wady
Porsche Macan T: wariant podstawowy plus - JAZDA
Mazda wycofuje trzy modele przez… nowy standard radiowy
Auto z instalacją gazową − ile kosztuje ubezpieczenie?
Mitsubishi Eclipse Cross PHEV: podsumowanie testu na 100 dni - TEST
Auta elektryczne z dotacją tańsze od spalinowych?
Norma Euro 7 – o ile z jej powodu podrożeją auta?
Lexus RZ z ogrzewaniem promiennikowym – jak to działa?
Range Rover kontra Mercedes GLS: przybysze z wyższych sfer - TEST
Używany Mercedes GLA (2013-2019): nie bez wad
VW ID.Buzz – 7 wniosków z jazdy testowej
Skoda Enyaq Coupe iV: Drzwi szeroko otwarte - TEST
Alfa Romeo Tonale PHEV: w teście po mieście – JAZDA
Hyundai Ioniq 5 potrafi zawrócić w miejscu
Mercedes zrywa z oznaczeniem EQ. Wróci do starych oznaczeń