Ostatni egzemplarz Citroena C2, który znalazł ponad 600 tysięcy nabywców, zjedzie z taśm produkcyjnych pod koniec listopada. Nie ma w tym nic dziwnego, gdyż francuska firma zaprezentowała samochód, mający przejąć rolę C-dwójki, czyli celujący w klasę Premium model DS3.
Natomiast Peugeot 1007 nie odniósł spodziewanego sukcesu rynkowego, mimo innowacyjnych przesuwanych drzwi bocznych. Auto z polskiej oferty wycofane zostało z końcem ubiegłego roku.
Zakłady w Aulnay, gdzie wytwarzana była C-dwójka, mają skupić się na produkcji następcy Citroena C3, natomiast w Poissy, gdzie obok Peugeot 207 w odmianach hatchback i kombi, powstawało 1007, ma produkować teraz Citroena DS3.
Komentarze
auto motor i sport, 2009-10-13 13:58:57
Potwierdzenie zgłoszenia naruszenia regulaminu
Czy zgłoszony wpis zawiera treści niezgodne z regulaminem?