Na zdjęciach widać co prawda wersję koncepcyjną, ale wiarygodne źródła potwierdzają, że konkurent m.in. Opla Mokka czy Forda EcoSport trafi do klientów już w przyszłym roku. Koncept mierzy 4,14 m długości i 1,74 m szerokości. Auto napędzane jest 3-cylindrowym silnikiem 1.2, który posiada również wtrysk bezpośredni. Jego moc to 110 koni mechanicznych. Wersja studyjna zostanie zaprezentowana w Paryżu.
-
PORÓWNANIE
BMW 2 Active Tourer, Mercedes Citan, Ford S-Max i VW Multivan: porównanie vanów dla rodziny
-
PORADY
Podróżowanie samochodem po Europie w 2022 roku – Wszystko, co potrzebne i ważne
-
WYDARZENIA
Mercedes-AMG GT 63 S E Performance F1 Edition. Tak długa nazwa musi sporo kosztować
-
WYDARZENIA
Ceny samochodów używanych w Polsce rosną wolniej
-
WYDARZENIA
Nowe odcinkowe pomiary prędkości w Polsce. Oto lista
REKLAMA
NAJNOWSZE
Dacia Jogger: Na miarę czasów - TEST
Viritech Apricale, czyli hipersamochód na wodór
Skoda otwiera fabryki dla zwiedzających
Volkswagen ID. Aero, czyli zapowiedź elektrycznej limuzyny
Alpine A110 w limitowanej wersji Tour de Corse już w Polsce
Elektryczne Bugatti za 1200 dolarów? Tak, to hulajnoga
BMW M3 Touring – premiera rodzinnego hot-kombi
Niemcy przeciwne zakazowi dla aut spalinowych od 2035 roku
Już w najbliższy weekend: Goodwood Festival of Speed 2022
Peugeot 408 – to nie SUV, to fastback
Łada cofnęła się o epokę. Nowe auta bez klimy, ABS-u i z normą Euro 2
Pagani Huayra Codalunga – wyjątkowa wersja na zamówienie
Prodrive P25 - Powrót do rajdów z lat 90.
Czarne skrzynki i ograniczniki prędkości obowiązkowe – od kiedy?
Skoda wspiera budowę farm wiatrowych
Alpina D4 S Gran Coupe – diesel w stylu gran turismo