[ X ]

Drogi Użytkowniku,

W związku z tym, że począwszy od dnia 25.05.2018 r. na terenie Polski obowiązują nowe przepisy regulujące kwestie ochrony Państwa danych osobowych, Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (dalej zwane RODO), Motor-Presse Polska sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (53-238) przy ul. Ostrowskiego 7, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000151026, NIP: 8990026326, REGON: 930327847 o kapitale zakładowym w wysokości 2.860.000,00 złotych zachęcamy do zapoznania się ze zaktualizowaną treścią "Polityki prywatności" naszych Serwisów. Znajdują się w niej szczegółowe informacje na temat zasad przetwarzania danych osobowych na naszych stronach internetowych.

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu) z wykorzystaniem domyślnych ustawień przeglądarki internetowej w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Motor-Presse Polska Sp. z o. o oraz naszych Zaufanych Partnerów do celów marketingowych, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres zmieniając ustawienia plików cookies w przeglądarce.

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA
REKLAMA
PODZIEL SIĘ



OCEŃ

Peugeot 308 TCR - auto za ponad 100 tys. euro

Peugeot Sport zaprezentował nową wyścigową broń do walki w wyścigach samochodów turystycznych serii TCR. Oto Peugeot 308 TCR.

Peugeot 308 TCR Peugeot 308 TCR

Seria TCR to wyścigi samochodów turystycznych o randze niższej niż WTCC, ale za to rywalizacja jest tu bardziej zacięta, bo startują zespoły prywatne, bez wsparcia producentów.

W minionym sezonie startowały pojazdy 11 różnych marek, w tym Volkswagen, Seat, Audi, Honda, Alfa Romeo, Opel  czy Kia. Peugeot wystawiało dotychczas model 308 Racing Cup, ale nie było ono konkurencyjne, między innymi ze względu na niską moc - 308 KM.

REKLAMA

REKLAMA

Peugeot 308 TCR Peugeot 308 TCR

Nowa generacja to Peugeot 308 TCR. Samochód ma turbodoładowany silnik 1,6 THP, znany z cywilnych wersji, choć odpowiednio zmodyfikowany. Jego żywotność określana jest na 5000 kilometrów, co oznacza, że przez cały sezon powinno obejść się bez remontu czy wymiany jednostki. Koszty eksploatacji oszacowane zostały na poziomie niespełna 4,5 euro na kilometr.

REKLAMA

Peugeot 308 TCR Peugeot 308 TCR

Motor został wzmocniony do 350 koni mechanicznych, podobnie jak główni rywale, a maksymalny moment obrotowy sięga 420 Nm. Auto zostało dopracowane w każdym szczególe i ma zapewnić dużą konkurencyjność.

Potężne tylne skrzydło, zapewniające docisk aerodynamiczny, szerokie nadkola i 18-calowe obręcze wyglądają bardzo drapieżnie. Hamulce z sześciotłoczkowymi zaciskami z przodu i dwutłoczkowymi z tyłu, mają tarcze o średnicy 378 milimetrów z przodu i 270 milimetrów na tylnej osi.

REKLAMA

REKLAMA

Peugeot 308 TCR Peugeot 308 TCR

Francuzi rozpoczęli przyjmowanie zamówień na Peugeota 308 TCR. Wyścigowy kompakt kosztuje 109 tys. euro, czyli niemal pół miliona złotych. Pierwsze egzemplarze trafią do chętnych w kwietniu, kiedy startuje nowy sezon cyklu TCR.

REKLAMA

Peugeot 308 TCR Peugeot 308 TCR

Wśród najmocniejszych rywali w nowym sezonie wymienia się m.in. Volkswagena Golfa GTI, Hyundaia i30 N, Hondę Civic Type R, Audi RS3 LMS czy nowe Renault Megane RS. Do tego w stawce pojawić się ma auto opracowywane przez Volvo i Polestar. Konkurencja jest więc, jak zwykle, silna.

Komentarze

 (1)
ZOBACZ KOMENTARZE

REKLAMA

REKLAMA
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij