Kilka dni temu pisaliśmy o face liftingu Peugeota 3008, a już mamy do czynienia z odświeżeniem większego SUV-a – Peugeota 5008. Szczerze mówiąc z daleka, czy też na pierwszy rzut oka, oba modele trudno będzie od siebie odróżnić, bo przody 3008 i 5008 stały się bardzo podobne.
Poniżej, dla porównania, Peugeot 5008 (u góry) i Peugeot 3008 (na dole):


Peugeot 5008 – nadwozie
Tak czy inaczej face lifting 5008 zrobił wiele dobrego, jeśli chodzi o ogólne wrażenie. Skoncentrujmy się na przodzie, bo też tu skupiły się największe zmiany. Przede wszystkim mamy nowy bezramkowy grill, który wizualnie rozmywa się w kierunku reflektorów za sprawą bardzo oryginalnej faktury.
Zamów e-wydanie magazynu "auto motor i sport" - teraz o 30% taniej!
Nie można również nie zauważyć charakterystycznych dla nowych Peugeotów świetlnych kłów, które służą jako światła do jazdy dziennej. Kto widział choćby nowego Peugeota 508 na drodze, z zapalonymi LED-owymi kłami, ten wie jak efektowny jest to widok.

Dla wersji GT i GT Pack Peugeot oferuje reflektory Full LED z funkcją doświetlania zakrętów (EVS), która poprawia widoczność podczas jazdy z prędkością do 90 km/h. Światła przeciwmgłowe zostały z kolei zastąpione funkcją „Foggy Mode” wbudowaną w reflektory Full LED. W razie mgły przy włączeniu tylnych świateł przeciwmgłowych zostają uruchomione światła mijania ze zmniejszonym natężeniem wiązki świetlnej.
Co słychać z tyłu Peugeota 5008? Tutaj też mamy nowe lampy z przyciemnianymi kloszami, wykorzystujące technologię LED oraz wyposażone w sekwencyjne kierunkowskazy.
Komentarze