Poprzednie 5008 było nijakim rodzinnym vanem, ale nowy model to już pełnoprawny SUV. Został zbudowany na nowej modułowej platformie podłogowej, z której korzysta także Peugeot 3008 i tak naprawdę jest on właśnie powiększoną wersją tego modelu. Zwiększono rozstaw osi o 16,5 centymetra i wydłużono nadwozie, ale 5008 wciąż mocno bazuje na 3008 - ma około 70% wspólnych części, ale jest cięższy tylko o około 60 kilogramów.
Ostatnio mieliśmy okazję po raz pierwszy wsiąść za kierownicę nowego modelu i ruszyć przed siebie, oto jego wady i zalety.
Peugeot 5008 - plus za silnik 1.2 PureTech
Trzy cylindry, pojemność 1.2 i moc 130 KM - nie wygląda to jak recepta na dynamiczną jazdę 1,5-tonowym SUV-em. I nią nie jest, tak jak i Peugeot 5008 nie jest samochodem przeznaczonym do dynamicznej jazdy. Ale silnik ten zaskakuje swoją dynamiką i jest w stanie bezstresowo rozpędzać samochód w codziennej eksploatacji. I lepiej niż diesel "dogaduje" się z automatem. Podczas krótkiej trasy spalił średnio około 7 litrów benzyny na 100 km. Podsumowując — nie trzeba się go bać, daje radę.
Komentarze
~Arturr, 2020-08-14 22:41:04
~mis, 2020-04-22 00:02:42
~Js, 2018-11-01 19:16:22
~Js, 2018-11-01 19:16:22
~Js, 2018-11-01 19:16:22
~Js, 2018-11-01 19:16:20
~Mima, 2018-04-17 22:22:24
Potwierdzenie zgłoszenia naruszenia regulaminu
Czy zgłoszony wpis zawiera treści niezgodne z regulaminem?
Potwierdzenie zgłoszenia naruszenia regulaminu
Czy zgłoszony wpis zawiera treści niezgodne z regulaminem?
Potwierdzenie zgłoszenia naruszenia regulaminu
Czy zgłoszony wpis zawiera treści niezgodne z regulaminem?
Potwierdzenie zgłoszenia naruszenia regulaminu
Czy zgłoszony wpis zawiera treści niezgodne z regulaminem?
Potwierdzenie zgłoszenia naruszenia regulaminu
Czy zgłoszony wpis zawiera treści niezgodne z regulaminem?
Potwierdzenie zgłoszenia naruszenia regulaminu
Czy zgłoszony wpis zawiera treści niezgodne z regulaminem?
Potwierdzenie zgłoszenia naruszenia regulaminu
Czy zgłoszony wpis zawiera treści niezgodne z regulaminem?