REKLAMA

Peugeot 508 – znamy polskie ceny

Peugeot 508 to nowy gracz w segmencie D, który swoim wyglądem i rozwiązaniami konstrukcyjnymi oraz wyposażeniem odebrać ma klientów Volkswagenowi Passatowi, Oplowi Insigni czy Mazdzie 6. Poznaliśmy właśnie jego ceny.

Peugeot 508 GT Line Materiały prasowe
Peugeot 508 GT Line

Kiedy w sieci pojawiły się pierwsze komputerowe grafiki, które przedstawiały nowego Peugeota 508, samochód okazał się prawdziwym zaskoczeniem, ze względu na niezwykle rasową, a przy tym elegancką stylistykę.

W nowym Peugeocie 508 widać inspirację koncepcyjnym Peugeotem Instinct Concept, zaprezentowanym rok temu w Genewie. Choć oba auta różnią się diametralnie, to kształt tylnych lamp oraz przedni pas diodowych świateł do jazdy dziennej jest dla nich elementem wspólnym.

Z przodu mamy charakterystyczny dla Peugeota grill oraz klosze reflektorów o nieregularnym kształcie. Po bokach wspomniane wcześniej świetlne pasy, które z daleka wyglądają jak... kły tygrysa szablozębnego.

REKLAMA

REKLAMA

Peugeot 508 2018 Materiały prasowe
Peugeot 508 2018

Profil samochodu jest bardzo wyważony i ma niemal idealne proporcje, które cieszą oko. Gdzieś do okolic tylnych drzwi auto jest elegancką limuzyną, natomiast tył jest połączeniem sedana i rasowego coupe.

Na uwagę zasługują bezramkowe drzwi, dodające modelowi charakteru. Nie da się też nie wspomnieć o praktycznym rozwiązaniu - bo mimo tego, że auto wygląda jak sedan, to jest liftbackiem: tylna klapa unosi się tu wraz z szybą, znacznie zwiększając możliwości przewozowe przez otwarty dostęp do bagażnika.

REKLAMA

Peugeot 508 GT Line Materiały prasowe
Peugeot 508 GT Line

Najwięcej pozytywnych emocji budzi natomiast tylny pas Peugeota 508, gdzie klosze z potrójnymi ukośnymi lampami - podobne do tych z koncepcyjnego Peugeota Instinct Concept - połączone są czarnym, błyszczącym pasem. Efektu dodają dwie okrągłe, szeroko rozstawione końcówki wydechu wersji GT.

Wcale nie gorzej, a według niektórych nawet lepiej, jest w kabinie. Tradycyjnie użyto tutaj kierownicy o zmniejszonej średnicy wieńca, a cyfrowe, wyświetlane na ekranie zegary, umieszczono powyżej. Tapicerka wykończona została eleganckim połączeniem skóry i drewna.

REKLAMA

REKLAMA

Peugeot 508 SW Materiały prasowe
Peugeot 508 SW

Jeśli chodzi o silniki, Peugeot proponuje aż sześć do wyboru. Są to jednostki benzynowe 1.6 PureTech o mocy 180 lub 225 KM, a także diesle 1.5 BlueHDI i 2.0 BlueHDI, dysponujące mocą 130, 160 i 180 KM. Planowana jest także wersja hybrydowa plug-in, która pojawi się jeszcze w tym roku.

Do wyboru jest łącznie pięć poziomów wyposażenia - Active, Allure, GT Line, GT oraz First Edition.

REKLAMA

Peugeot 508 SW Materiały prasowe
Peugeot 508 SW

Jak z cenami? Trzeba przyznać, że tanio nie jest. Najtańszym wariantem jest diesel 1.5 o mocy 130 KM, który w wersji Active kosztuje od 123 900 złotych, natomiast najtańsza „benzyna” 1.6 180 KM to wydatek rzędu 131 900 złotych za tę samą wersję Active.

Poniżej cennik nowego Peugeota 508 w podstawowych wariantach:

  • 1.5 130 KM Diesel MT6 – od 123 900 zł (Active)
  • 1.5 130 KM Diesel AT8 – od 131 900 zł (Active)
  • 1.6 180 KM Benzyna AT8 – od 131 900 zł (Active)
  • 2.0 160 KM Diesel AT8 – od 139 900 zł (Active)
  • 2.0 180 KM Diesel AT8 – od 153 900 zł (Allure)
  • 1.6 225 KM Benzyna AT8 – od 177 900 zł (GT)

Bazowa wersja Active posiada m.in.:

  • dwustrefową automatyczną klimatyzację,
  • systemy bezpieczeństwa czynnego,
  • multimedialny ekran dotykowy o przekątnej 8 cali.

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ

REKLAMA

REKLAMA