[ X ]

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu), wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych na zasadach wskazanych w "Polityce prywatności"

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA
REKLAMA
PODZIEL SIĘ


OCEŃ
3.0

Peugeot 508 – znamy polskie ceny

Peugeot 508 to nowy gracz w segmencie D, który swoim wyglądem i rozwiązaniami konstrukcyjnymi oraz wyposażeniem odebrać ma klientów Volkswagenowi Passatowi, Oplowi Insigni czy Mazdzie 6. Poznaliśmy właśnie jego ceny.

Peugeot 508 GT Line Peugeot 508 GT Line

Kiedy w sieci pojawiły się pierwsze komputerowe grafiki, które przedstawiały nowego Peugeota 508, samochód okazał się prawdziwym zaskoczeniem, ze względu na niezwykle rasową, a przy tym elegancką stylistykę.

W nowym Peugeocie 508 widać inspirację koncepcyjnym Peugeotem Instinct Concept, zaprezentowanym rok temu w Genewie. Choć oba auta różnią się diametralnie, to kształt tylnych lamp oraz przedni pas diodowych świateł do jazdy dziennej jest dla nich elementem wspólnym.

Z przodu mamy charakterystyczny dla Peugeota grill oraz klosze reflektorów o nieregularnym kształcie. Po bokach wspomniane wcześniej świetlne pasy, które z daleka wyglądają jak... kły tygrysa szablozębnego.

REKLAMA

REKLAMA

Peugeot 508 2018 Peugeot 508 2018

Profil samochodu jest bardzo wyważony i ma niemal idealne proporcje, które cieszą oko. Gdzieś do okolic tylnych drzwi auto jest elegancką limuzyną, natomiast tył jest połączeniem sedana i rasowego coupe.

Na uwagę zasługują bezramkowe drzwi, dodające modelowi charakteru. Nie da się też nie wspomnieć o praktycznym rozwiązaniu - bo mimo tego, że auto wygląda jak sedan, to jest liftbackiem: tylna klapa unosi się tu wraz z szybą, znacznie zwiększając możliwości przewozowe przez otwarty dostęp do bagażnika.

REKLAMA

Peugeot 508 GT Line Peugeot 508 GT Line

Najwięcej pozytywnych emocji budzi natomiast tylny pas Peugeota 508, gdzie klosze z potrójnymi ukośnymi lampami - podobne do tych z koncepcyjnego Peugeota Instinct Concept - połączone są czarnym, błyszczącym pasem. Efektu dodają dwie okrągłe, szeroko rozstawione końcówki wydechu wersji GT.

Wcale nie gorzej, a według niektórych nawet lepiej, jest w kabinie. Tradycyjnie użyto tutaj kierownicy o zmniejszonej średnicy wieńca, a cyfrowe, wyświetlane na ekranie zegary, umieszczono powyżej. Tapicerka wykończona została eleganckim połączeniem skóry i drewna.

REKLAMA

REKLAMA

Peugeot 508 SW Peugeot 508 SW

Jeśli chodzi o silniki, Peugeot proponuje aż sześć do wyboru. Są to jednostki benzynowe 1.6 PureTech o mocy 180 lub 225 KM, a także diesle 1.5 BlueHDI i 2.0 BlueHDI, dysponujące mocą 130, 160 i 180 KM. Planowana jest także wersja hybrydowa plug-in, która pojawi się jeszcze w tym roku.

Do wyboru jest łącznie pięć poziomów wyposażenia - Active, Allure, GT Line, GT oraz First Edition.

REKLAMA

Peugeot 508 SW Peugeot 508 SW

Jak z cenami? Trzeba przyznać, że tanio nie jest. Najtańszym wariantem jest diesel 1.5 o mocy 130 KM, który w wersji Active kosztuje od 123 900 złotych, natomiast najtańsza „benzyna” 1.6 180 KM to wydatek rzędu 131 900 złotych za tę samą wersję Active.

Poniżej cennik nowego Peugeota 508 w podstawowych wariantach:

  • 1.5 130 KM Diesel MT6 – od 123 900 zł (Active)
  • 1.5 130 KM Diesel AT8 – od 131 900 zł (Active)
  • 1.6 180 KM Benzyna AT8 – od 131 900 zł (Active)
  • 2.0 160 KM Diesel AT8 – od 139 900 zł (Active)
  • 2.0 180 KM Diesel AT8 – od 153 900 zł (Allure)
  • 1.6 225 KM Benzyna AT8 – od 177 900 zł (GT)

Bazowa wersja Active posiada m.in.:

  • dwustrefową automatyczną klimatyzację,
  • systemy bezpieczeństwa czynnego,
  • multimedialny ekran dotykowy o przekątnej 8 cali.

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ

REKLAMA

REKLAMA
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij