I-MiEV z lwem na masce napędzany będzie silnikiem elektrycznym o mocy 63 KM i momencie obrotowym o wartości 180 Nm. Parametry te pozwolą na rozpędzenia auta do 100 km/h w czasie 15,9 sekundy i osiągnięcie prędkości maksymalnej 130 km/h.
88-komorowy akumulator litowo-jonowy pozwoli na przejechanie bez ładowania do 150 km (o 10 km mniej niż i-MiEV), a do pełnego załadowania ze standardowego gniazdka 220V potrzebuje sześciu godzin. Szybsze ładowanie wymaga trójfazowego gniazdka 380V - napełnienie baterii w połowie zajmuje wówczas 15 minut, a w 80% - pół godziny.
iOn będzie wyróżniał się zmienionym logo - lew będzie chromowany i częściowo pokryty białym lakierem. Poza tym wyposażony ma być w felgi aluminiowe, światła przeciwmgielne, elektryczne szyby, klimatyzację i radioodtwarzacz MP3 z obsługą Bluetooth. Na liście wyposażenia dodatkowego ma się znaleźć "pakiet zimowy" - podgrzewane fotele i lusterka, a także nawigacja satelitarna. Auto ma być też dostępne w wersji dostawczej - z usuniętą tylną kanapą, dzięki czemu ma dysponować przestrzenią 1,1 metra sześciennego.
Na żywo zobaczyć go będzie można już na przełomie września i października podczas wystawy w Paryżu.
Komentarze
auto motor i sport, 2010-09-07 08:56:11
Potwierdzenie zgłoszenia naruszenia regulaminu
Czy zgłoszony wpis zawiera treści niezgodne z regulaminem?