Pierwszy międzynarodowy zlot marki Alpine w Polsce
Pierwszy międzynarodowy zlot marki Alpine w Polsce
Podczas MotoClassic Wrocław 2018 w dniach 18-19 sierpnia odbędzie się pierwszy międzynarodowy zlot Alpine. Pojawią się m.in. dwa unikatowe modele rajdowych egzemplarzy Alpine.
Wśród rarytasów, obecnych na pierwszym zlocie marki, będą Alpine Renault A110 1800, Alpine Renault A110 1300S oraz modele A310 i A610.
Podczas MotoClassic Wrocław w dniach 18-19 sierpnia 2018 roku na zamku Topacz odbędzie się pierwszy międzynarodowy zlot Alpine w Polsce. Zlot marki organizowany jest z okazji powrotu legendarnej marki Alpine po ponad 20 latach nieobecności.
Przypomnijmy, że Polska jest jednym z 13 krajów na świecie, gdzie dostępne jest to sportowe coupe. Dotychczas złożono u nas 20 zamówień, w tym 14 na wersję A110 Première Edition i 6 na wersję seryjną.
REKLAMA
REKLAMA
Alpine A110 Premiere Edition
W zlocie udział zapowiedziało 10 załóg z Polski i z zagranicy. Gościem specjalnym Zlotu będzie Jurgen Clauss, który pojawi się na wydarzeniu w Topaczu z dwoma unikatowymi modelami ze swojej kolekcji rajdowych egzemplarzy Alpine.
Na zlocie będzie można obejrzeć Alpine Renault A110 1800 gr. IV, które brało udział między innymi w rajdzie Maroka w 1974 roku oraz Alpine Renault A110 1300S, które brało udział w Rajdzie Czech w 1968 roku, gdzie zajęło pierwsze miejsce.
Dwie nowe wersje Alpine A110 mają taką same parametry jak A110 Première Edition. Ta sama jest aluminiowa konstrukcja, ten sam jest, umieszczony centralnie, silnik o pojemności 1,8 litra i 252 KM mocy. Przednie i tylne zawieszenie to również konstrukcja z podwójnymi wahaczami trójkątnymi.
Model Alpine A110 Pure dostępny jest w cenie od 234 000 zł, a Alpine A110 Légende od 256 000 zł.
Formentor - pierwszy stworzony od podstaw model Cupry to uniwersalny sportowiec. Jest ostry w reakcjach, ale łatwy w prowadzeniu, raczej niszowy, chociaż zapewnia dobry kompromis między sportem i komfortem, a do tego okazuje się bardzo szybki. Oto Cupra Formentor w wersji VZ z 310-konnym silnikiem.
Wyścig, a w zasadzie samochodowa wspinaczka, na szczyt Pikes Peak w Stanach Zjednoczonych od lat uważany jest za jedno z najbardziej szalonych wydarzeń w motoryzacji. Jak bardzo szalonych? Wybraliśmy 8 najciekawszych przejazdów – sami zobaczcie.
W Polsce wiele osób uważa, że lepiej kupić samochód używany za granicą niż w naszym kraju, bo są one w dużo lepszym stanie technicznym niż te eksploatowane u nas. Tymczasem analitycy motoryzacyjni uważają, że większość sprowadzanych aut ma wypadkową przeszłość i cofnięty licznik. Podpowiadamy jak zweryfikować przebieg samochodu zakupionego w polskim salonie oraz sprowadzonego z zagranicy.
Senność, która ogarnia kierowcę podczas jazdy jest śmiertelnie niebezpieczna. Wpływa na osłabienie sprawności psychofizycznej kierowcy i w efekcie zwiększa ryzyko wypadku.
Quattroporte – nazwa tego modelu Maserati wypowiadana na głos wybrzmiewa prawie tak dobrze jak dźwięk silnika V8, który go napędza. To nie byle jaka wersja tej limuzyny – to Trofeo, czyli najmocniejsze i najszybsze Quattroporte w historii Maserati.
Z danych Centralnej Ewidencji Pojazdów wynika, że do końca 2020 roku w Polsce zarejestrowanych było w sumie nieco ponad 20 tys. aut elektrycznych i hybryd plug-in.
Skoda Kushaq to kolejny SUV w ofercie czeskiej marki. Od razu jednak musimy wspomnieć o tym, że nie będzie dostępna w Europie, bowiem głównym rynkiem będą dla niej Indie.
Mazda MX-30 i Peugeot e-2008 to pod wieloma względami podobne, ale jednak bardzo różne elektryczne SUV-y. Za MX-30 stoi wyrazista i odważna filozofia, z kolei e-2008 ma być modnym, ale praktycznym autem na co dzień. Postanowiliśmy je porównać i wydobyć najważniejsze zalety i wady.
REKLAMA
Ups... widzimy, że masz AdBlocka.
Nasz serwis jest dostępny całkowicie bezpłatnie, ale żeby taki mógł pozostać, musimy wyświetlać na nim reklamy. Jeśli cenisz naszą pracę, dodaj tę stronę do wyjątków. Nie musisz wchodzić w ustawienia przeglądarki. Wystarczy kliknąć poniżej.
Komentarze