Jej sprzedaż w wersji sedan ruszyła w marcu 2007 roku, a modelu kombi w listopadzie. Natomiast w czerwcu ubiegłego roku, wersja sedan była najlepiej sprzedającym się autem w swojej klasie na świecie. Obecnie wyniki sprzedaży mówią o 4% poprawie w porównaniu do poprzedniego modelu w tym samym okresie od jego wprowadzenia na rynek. Tymczasem sprzedaż wersji kombi wzrosła w czerwcu aż o 20%. Dotychczas sprzedano już ponad 840 000 egzemplarzy nowego modelu wersji sedan i około 160 000 kombi.
Od czasu wprowadzenia pierwszej C-klasy klienci zakupili ich już ponad 8 mln. Największym rynkiem zbytu stały się Stany Zjednoczone, gdzie sprzedano 25% tych aut. Na kolejnych pozycjach plasują się Niemcy i Chiny. W pierwszej połowie roku do Niemiec dostarczono 14 300 sztuk, a do Chin 12 100.
Komentarze
auto motor i sport, 2010-08-04 07:57:33
Potwierdzenie zgłoszenia naruszenia regulaminu
Czy zgłoszony wpis zawiera treści niezgodne z regulaminem?