Pierwsza klientka odebrała swój samochód z nowatorskiego salonu Volkswagen Home w Warszawie. Jej wybór padł na Volkswagena T-Roca.
MS2018-01-23
Salon Volkswagen Home w Warszawie
Volkswagen Home, który mieści się przy ul. Karolkowej 30 na warszawskiej Woli, to jedyne takie miejsce prezentowania i sprzedawania nowych Volkswagenów w Europie. Pomysł polega na stworzeniu w salonie sprzedaży domowego i niepowtarzalnego klimatu.
Atmosferę salonu Volkswagen Home uzupełnia wykończenie, którego kolorystyka, kształt i styl nawiązują do wyglądu detali w najnowszych modelach Volkswagena.
150-konna jednostka napędowa T-Roca, którego wybrała pierwsza klientka salonu, jest wyposażony w aktywny system automatycznego odłączania dwóch cylindrów. Zasługą tego systemu, który przy mniejszym obciążeniu jednostki dezaktywuje dwa z czterech cylindrów, jest zmniejszone zapotrzebowanie T-Roca na paliwo, które średnio wynosi od 5,3 do 5,4 l/100 km.
Do seryjnego wyposażenia T-Roca w wersji Advance należą między innymi:
aktywny tempomat ACC (działający do prędkości 210 km/h) z automatyczną regulacją odległości oraz systemem obserwacji otoczenia Front Assist z funkcjami rozpoznawania pieszych i awaryjnego hamowania w mieście,
system utrzymywania pasa ruchu Lane Assist,
asystent podjazdu,
czujniki parkowania z przodu i z tyłu (system Park Pilot),
komfortowe fotele dla kierowcy i pasażera (obydwa z regulacją wysokości),
elektrycznie sterowane szyby z przodu i z tyłu,
elektrycznie regulowane i ogrzewane lusterka zewnętrzne,
multifunkcyjna i pokryta skórą kierownica.
Następne wydania nowych aut w Volkswagen Home będą miały miejsce już wkrótce. Do tej pory 22 osoby wybrały i zamówiły samochód właśnie w tym miejscu.
Formentor - pierwszy stworzony od podstaw model Cupry to uniwersalny sportowiec. Jest ostry w reakcjach, ale łatwy w prowadzeniu, raczej niszowy, chociaż zapewnia dobry kompromis między sportem i komfortem, a do tego okazuje się bardzo szybki. Oto Cupra Formentor w wersji VZ z 310-konnym silnikiem.
Wyścig, a w zasadzie samochodowa wspinaczka, na szczyt Pikes Peak w Stanach Zjednoczonych od lat uważany jest za jedno z najbardziej szalonych wydarzeń w motoryzacji. Jak bardzo szalonych? Wybraliśmy 8 najciekawszych przejazdów – sami zobaczcie.
W Polsce wiele osób uważa, że lepiej kupić samochód używany za granicą niż w naszym kraju, bo są one w dużo lepszym stanie technicznym niż te eksploatowane u nas. Tymczasem analitycy motoryzacyjni uważają, że większość sprowadzanych aut ma wypadkową przeszłość i cofnięty licznik. Podpowiadamy jak zweryfikować przebieg samochodu zakupionego w polskim salonie oraz sprowadzonego z zagranicy.
Senność, która ogarnia kierowcę podczas jazdy jest śmiertelnie niebezpieczna. Wpływa na osłabienie sprawności psychofizycznej kierowcy i w efekcie zwiększa ryzyko wypadku.
Quattroporte – nazwa tego modelu Maserati wypowiadana na głos wybrzmiewa prawie tak dobrze jak dźwięk silnika V8, który go napędza. To nie byle jaka wersja tej limuzyny – to Trofeo, czyli najmocniejsze i najszybsze Quattroporte w historii Maserati.
Z danych Centralnej Ewidencji Pojazdów wynika, że do końca 2020 roku w Polsce zarejestrowanych było w sumie nieco ponad 20 tys. aut elektrycznych i hybryd plug-in.
Skoda Kushaq to kolejny SUV w ofercie czeskiej marki. Od razu jednak musimy wspomnieć o tym, że nie będzie dostępna w Europie, bowiem głównym rynkiem będą dla niej Indie.
Mazda MX-30 i Peugeot e-2008 to pod wieloma względami podobne, ale jednak bardzo różne elektryczne SUV-y. Za MX-30 stoi wyrazista i odważna filozofia, z kolei e-2008 ma być modnym, ale praktycznym autem na co dzień. Postanowiliśmy je porównać i wydobyć najważniejsze zalety i wady.
REKLAMA
Ups... widzimy, że masz AdBlocka.
Nasz serwis jest dostępny całkowicie bezpłatnie, ale żeby taki mógł pozostać, musimy wyświetlać na nim reklamy. Jeśli cenisz naszą pracę, dodaj tę stronę do wyjątków. Nie musisz wchodzić w ustawienia przeglądarki. Wystarczy kliknąć poniżej.
Komentarze