Materiały - oczywiście najlepsze. Jakość - najwyższa. We wnętrzu dwudrzwiowego SLS-a uwagę przyciągają też ogromne, okrągłe wloty powietrza, podobne do tych, jakie stosowano w klasycznym modelu, oznaczonym jako W123. Poza tym, auto na pokładzie ma mieć wszystko, czego oczekują współcześni klienci - komplet poduszek powietrznych, klimatyzację, czy system nawigacji satelitarnej.
SLS to pierwszy model Mercedesa, nie powstający w jego biurach konstrukcyjnych, tylko w firmie AMG mieszczącej się w Affalterbach. Ten supersportowiec będzie miał aluminiowe nadwozie, dzięki czemu jego waga wynosić ma 1620 kilogramów.
Silnik to 6,3-litrowe V8 o mocy 571 koni mechanicznych i maksymalnym momencie 650 Nm. Prędkość maksymalna ma wynieść 315 km/h, a przyspieszenie od 0 do 100 km/h zajmie nie więcej niż 3,8 sekundy.
Wał napędowy SLS-a, podobny do tego z C-klasy DTM, wykonany jest w dużej mierze z karbonu. Kierowca będzie obsługiwał nową, 7-stopniową skrzynię automatyczną o dwóch sprzęgłach. W standardzie znajdzie się ESP, które będzie mogło pracować w jednym z trzech trybów: ESP On, ESP Sport i ESP Off.
Komentarze
~Zapa, 2009-04-26 11:34:08
gt-tuner, 2009-04-25 23:53:10
Skyline_mts, 2009-04-25 14:08:59
auto motor i sport, 2009-04-25 13:17:32
Potwierdzenie zgłoszenia naruszenia regulaminu
Czy zgłoszony wpis zawiera treści niezgodne z regulaminem?
Potwierdzenie zgłoszenia naruszenia regulaminu
Czy zgłoszony wpis zawiera treści niezgodne z regulaminem?
Potwierdzenie zgłoszenia naruszenia regulaminu
Czy zgłoszony wpis zawiera treści niezgodne z regulaminem?
Potwierdzenie zgłoszenia naruszenia regulaminu
Czy zgłoszony wpis zawiera treści niezgodne z regulaminem?