Różnicę w stosunku do oryginału widać jak na dłoni. Odpowiedzialny jest za nią przede wszystkim agresywny body kit, obejmujący zderzaki przednie i tylne, napompowane nadkola i progi oraz brewki nad przednimi reflektorami.
Tuner w dolnej części przedniego zderzaka umieścił modne LED-y, natomiast tylne reflektory zostały wykończone na czarno. W tym samym kolorze pomalowano ogromne 23-calowe obręcze kół oraz podwójną nerkę - znak rozpoznawczy BMW.
Oczywiście, nie obeszło się także bez zmian pod maską. 4,4-litrowa V-ósemka, wytwarzająca seryjną moc 555 koni mechanicznych, została wzmocniona o stado dodatkowych 95 czworonogów.
Dzięki nim CLR X 650 M do 100 km/h przyspiesza w czasie 4,5 sekundy (o 0,2 sekundy szybciej niż seryjne X6 M) i jest w stanie pojechać z prędkością aż 312 km/h! Jak na prawie 5-metrowego, 2,4-tonowego kolosa, to wynik wręcz imponujący!
Prezentowana Lumma CLR X 650 M publicznie zadebiutuje podczas targów motoryzacyjnych w Genewie, które rozpoczną się 2 marca od dni prasowych.
Komentarze
auto motor i sport, 2010-02-04 13:59:54
Potwierdzenie zgłoszenia naruszenia regulaminu
Czy zgłoszony wpis zawiera treści niezgodne z regulaminem?