[ X ]

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu), wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych na zasadach wskazanych w "Polityce prywatności"

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA
REKLAMA
PODZIEL SIĘ



OCEŃ

Porsche 718 Boxster T (Genewa 2019)

Porsche 718 T, z turbodoładowanym silnikiem typu bokser o mocy 300 KM, debiutuje w Genewie.

Porsche 718 Boxster T (Genewa 2019) Porsche 718 Boxster T (Genewa 2019)

Nowe Porsche 718 T inspirowane jest stylistyką modeli 911 z końca lat 60. ubiegłego stulecia. Litera „T” w nazwie nie oznacza tu wersji Turbo, choć do napędu auta rzeczywiście służy turbodoładowana jednostka, ale „Touring”.

Tradycyjnie już w przypadku Porsche, wersja T ma dawać możliwie najwięcej przyjemności z jazdy przy zachowaniu minimalistycznej, czy wręcz purystycznej formy. Z tego też powodu w miejsce systemu PCM (Porsche Communication Management) wstawiony został... schowek. Gdyby ktoś jednak wolał mieć dostęp do informacji i rozrywki, PCM zostanie zamontowane w cenie samochodu.

Turbodoładowany silnik typu bokser generuje moc 300 KM i zapewnia Porsche 718 T doskonałe osiągi, rozkręcając się przy tym do 7500 obr./min. Dwulitrowa, czterocylindrowa jednostka osiąga maksymalny moment obrotowy o wartości 380 Nm przy 2150 obr./min.

Nieobciążony samochód waży 1350 kg (wersja ze skrzynią PDK: 1380 kg). Dzięki stosunkowi masy do mocy w wysokości 4,5 kg/KM (PDK: 4,6 kg/KM) może rozpędzić się od 0 do 100 km/h w 5,1 s (PDK: 4,7 s). Prędkość maksymalna sięga 275 km/h.

Zobacz także: gorące premiery Genewa Motor Show 2019

REKLAMA

Porsche 718 Boxster T (Genewa 2019) Porsche 718 Boxster T (Genewa 2019)

Charakter odmiany „T” podkreśla rozbudowana specyfikacja wyposażenia, która obejmuje m.in.:

  • 20-calowe obręcze kół z lekkich stopów,
  • sportowe zawieszenie PASM obniżone o 20 mm – po raz pierwszy w tej gamie modelowej oferowane w zestawieniu z 2-litrową jednostką turbo,
  • skrócony drążek zmiany biegów z czerwonym oznaczeniem rozkładu przełożeń,
  • pakiet Sport Chrono.

718 T występuje wyłącznie z bazowym silnikiem. Zarówno Boxster, jak i Cayman dysponują 6-stopniową przekładnią manualną oraz układem Porsche Torque Vectoring (PTV) z mechaniczną blokadą tylnego dyferencjału. Na życzenie dostępna jest także dwusprzęgłowa skrzynia PDK.

Na pierwszy rzut oka model 718 T poznać można po szarych obudowach lusterek bocznych (odcień Agate Grey) oraz logo „718 Boxster T” lub „718 Cayman T” umieszczone po bokach. Z tyłu można rozpoznać go również po umieszczonej pośrodku, podwójnej końcówce układu wydechowego z czarnym chromowanym wykończeniem.

W Polsce nowy Porsche 718 Cayman T wyceniono od 283 700 zł, a 718 Boxster T – od 286 800 zł, włącznie z VAT. Nowe modele można już zamawiać.

Aktualne ceny nowych samochodów:
 
JUŻ OD 242 734 PLN
Dostępne nadwozia: cabrio-2, coupe-2
SPRAWDŹ OFERTY

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ
REKLAMA
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij