Porsche sukcesywnie realizuje aktualizację gamy modelowej. Teraz, po prezentacji nowej Panamery przyszedł czas na kolejny model. I tym samym "911" z trzylitrowym silnikiem turbo doczekała się wersji GTS. Auto można zamówić w wersji z napędem na obie osie lub tylko na tylne koła.
Wersję GTS poznamy po zmienionym przednim zderzaku oraz większym tylnym spojlerze. Poza tym samochód ma przyciemnione klosze lamp, czarną osłonę chłodnicy z tyłu oraz dwie owalne końcówki wydechu. Do wersji GTS zaprojektowano 20-calowe obręcze kół w kolorze czerni.
Moc 6-cylindrowej jednostki podniesiono do 450 KM, zaś maksymalny moment obrotowy wzrósł do 550 Nm. Siła napędowa jest przekazywana na koła poprzez 7-biegową skrzynię mechaniczną lub dwusprzęgłową PDK.
Wersja GTS posiada w standardzie zawieszenie PASM (Porsche Active Suspension Management), które obniża sylwetkę samochodu o 10 mm w stosunku do zwykłej wersji. Na pokładzie samochód ma także pakiet Sport Chrono oraz sportowy układ wydechowy.
Porsche 911 GTS 911.2 przyspiesza od 0 do 100 km/h w czasie 3,6 sekundy (911 Carrera 4 GTS ze skrzynią PDK). Porsche zaznacza przy tym, że zużycie paliwa tej wersji to jedyne 8,3 l/100 km.
Model 911 GTS debiutuje na targach w Detroit, a na rynku samochód pojawi się w marcu. Europejska publika będzie mogła podziwiać nową wersję podczas wiosennych targów Genewa 2017.