Wyjątkowe wersja "911" została zbudowana w oparciu o wariant Carrea S. Samochód wyróżniają przede wszystkim czarne obręcze kół inspirowane klasycznymi o wzorze Fuchs. Do tego samochód ma spojler tylny tzw. ducktail. Poza tym nadwozie auta jest poszerzone w stosunku do czteronapędowych 911 (gen. 997).
Hexagon Classic
Egzemplarz, który sprzedaje londyńskie Hexagon Classic ma lakier w kolorze Sport Classic Grey oraz dwa pasy biegnące przez całą szerokość nadwozia w kolorze szarym. W ogłoszeniu możemy przeczytać, że na liczniku widniej tylko 129 km, co sprawia, że jest to prawdopodobnie jedyny egzemplarz z tak niskim przebiegiem na świecie. Został on zbudowany z kierownicą umieszczoną po prawej stronie kabiny i jest to 911 Sport Classic nr 142 z 250.
Sport Classic ma wolnossący silnik 3.8 typu boxer o mocy 408 KM (300kW) i maksymalnym momencie obrotowym równym 420 Nm. Siła napędowa trafia na koła tylne poprzez 6-biegową skrzynię mechaniczną. Z koli zawieszenie zostało obniżone o 20 mm. Samochód ma także zamontowany mechanizm różnicowy o ograniczonym poślizgu, sporotwy układ wydechowy oraz węglow-ceramiczne hamulce z żółtymi zaciskami.
Hexagon Classic
W kabinie ten egzemplarz Sport Classic ma plakietkę z numerem wersji, czarne klamki drzwi, klimatyzację, system audio Bose oraz skórzaną kierownicę (Nappa). Hexagon Classic udziela 12-miesięcznej gwarancji na samochód. Firma z Londynu nie podaje ceny auta, ale jeden z niemieckich sprzedawców za podobny egzemplarz oczekuje 380 tys. euro, czyli 1 663 108 złotych.