Seryjne Porsche 911 Turbo S ma silnik 3.8 biturbo. Jednostka napędowa typu boxer generuje moc 580 KM. Super sportowy kabriolet ma fenomenalne osiągi, a sprint do 100 km/h miażdży zmysły.
Ale to wszystko słono kosztuje, Turbo S Cabriolet jest najdroższą, seryjną wersją "911". Jednak niemiecki tuner Wimmer RS twierdzi, że są tacy, którzy są w stanie zapłacić jeszcze więcej.
I tak Wimmer RS wzmocnił 911 Turbo S do 851 KM (626 kW), podnosząc przy tym maksymalny moment obrotowy do 860 Nm.
Zakres modyfikacji, które wprowadził niemiecki tuner to wymiana turbosprężarek i zastąpienie intercoolera nowym. Poza tym zastosowano niestandardową pompę paliwa, filtr powietrza i sportowy układ wydechowy wykonany ze stali nierdzewnej.
Po zmianach 911 Turbo S Cabriolet z fabrycznym pakietem Sport Chrono przyspiesza do 100 km/h w czasie 2,6 s, czyli o 0,4 s szybciej niż seryjny model.