REKLAMA

Porsche 911 Turbo S Cabriolet od Wimmer RS

Niemiecki tuner, firma Wimmer RS podkręciła 911 Turbo S z otwieranym dachem. Auto imponuje sprintem do 100 km/h i dużym momentem obrotowym.

Porsche 911 Turbo S Cabriolet Wimmer RS
Aktualne ceny nowych samochodów:
 
JUŻ OD 528 000 PLN
Dostępne nadwozia: cabrio-2, coupe-2
SPRAWDŹ OFERTY

Seryjne Porsche 911 Turbo S ma silnik 3.8 biturbo. Jednostka napędowa typu boxer generuje moc 580 KM. Super sportowy kabriolet ma fenomenalne osiągi, a sprint do 100 km/h miażdży zmysły.

Ale to wszystko słono kosztuje, Turbo S Cabriolet jest najdroższą, seryjną wersją "911". Jednak niemiecki tuner Wimmer RS twierdzi, że są tacy, którzy są w stanie zapłacić jeszcze więcej.

I tak Wimmer RS wzmocnił 911 Turbo S do 851 KM (626 kW), podnosząc przy tym maksymalny moment obrotowy do 860 Nm.

Zakres modyfikacji, które wprowadził niemiecki tuner to wymiana turbosprężarek i zastąpienie intercoolera nowym. Poza tym zastosowano niestandardową pompę paliwa, filtr powietrza i sportowy układ wydechowy wykonany ze stali nierdzewnej.

Po zmianach 911 Turbo S Cabriolet z fabrycznym pakietem Sport Chrono przyspiesza do 100 km/h w czasie 2,6 s, czyli o 0,4 s szybciej niż seryjny model.

REKLAMA

REKLAMA

Porsche 911 Turbo S Cabriolet Wimmer RS

Po zmianach 911 Turbo S Cabriolet z fabrycznym pakietem Sport Chrono przyspiesza do 100 km/h w czasie 2,6 s, czyli o 0,4 s szybciej niż seryjny model.

REKLAMA

Porsche 911 Turbo S Cabriolet Wimmer RS

Porsche 911 Turbo S Cabriolet Wimmer RS osiągi:

  • 0-100 km/h - 2,6 s
  • 0-200 km/h - 8,4 s
  • 0-300 km/h - 17,9 s
  • prędkość maks. - 330 km/h  

REKLAMA

REKLAMA

Porsche 911 Turbo S Cabriolet Wimmer RS

Największym minusem „911” z Solingen jest wygląd. Producent nie uatrakcyjnił go specjalnie. Kabriolet ma pomarańczowy kolor nadwozia, czarne błyszczące felgi i ogromne napisy na karoserii. Przez to wygląda jak jeden wielki baner reklamowy. W kwestii wyglądu firma mogła się bardziej postarać.  

REKLAMA

Porsche 911 Turbo S Cabriolet Wimmer RS

Auto po zmianach od Wimmera kosztuje 310 000 euro (1 371 843 zł), czyli o ponad 304 tys. zł więcej niż seryjne 911 Turbo S Cabriolet. 

REKLAMA

REKLAMA

Porsche 911 Turbo S Cabriolet Wimmer RS

To jednak nie wszystko, gdyż niemiecka firma za dopłata może zmodyfikować skrzynię PDK - plus 28 338 zł oraz zamontować zawieszenie KW Clubsport, za kolejne 25 800 zł.

Zobacz także:

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ
REKLAMA