Wyjątkowy samochód, jakim z całą pewnością jest Porsche 911 Turbo S w limitowanej edycji Exclusive Series, powstanie w liczbie zaledwie 500 egzemplarzy, a każdy z nich jest wykańczany z wykorzystaniem ręcznej produkcji w nowym zakładzie Porsche Exclusive Manufaktur w Zuffenhausen.
Samochód został wzmocniony o 27 KM i dysponuje maksymalną mocą 607 koni mechanicznych. Ale poza mocniejszym silnikiem, od cywilnego 911 Turbo S różni się wyższej jakości materiałami i luksusowymi detalami, które dają piorunujący efekt końcowy.
Pozostając przy silniku. Sześciocylindrowy bokser biturbo o pojemności 3,8 litra przeszedł kurację wzmacniającą, która oprócz mocy, podniosła również maksymalny moment obrotowy. Wynosi on w tym modelu 750 Nm i jest osiągany w przedziale 2250-4000 obr./min. Skutkiem tego przyspieszenie od 0 do 100 km/h zajmuje raptem 2,9 s, a od 0 do 200 km/h auto rozpędza się w 9,6 s. Wskazówka prędkościomierza zatrzyma się dopiero przy wartości 330 km/h.
W standardowym wyposażeniu, oprócz czarno-złotych 20-calowych felg z centralną śrubą, klienci dostaną aktywne sportowe zawieszenie z systemem Porsche Active Suspension Management (PASM) oraz b. Skrętna tylna oś oraz układ aktywnej redukcji bocznych przechyłów Porsche Dynamic Chassis Control (PDCC) poprawiają prowadzenie i zwiększają stabilność.
Wygląd Porsche 911 Turbo S Exclusive Series to przede wszystkim wyjątkowy lakier o nazwie Golden Yellow Metallic (dostępne są także inne kolory) oraz liczne elementy z włókien węglowych, takie jak maska, dach i progi. Z kolei sportowy wygląd samochodu podkreślają dwa karbonowe pasy przebiegające przez dach i maskę.