REKLAMA

Porsche 911R - Genewa 2016

Porsche 911R technicznie bazuje na GT3 RS, ale nie wygląda aż tak agresywnie poprzez brak tylnego spoilera i ma manualną skrzynię biegów. "Erkę" odróżniają także węższe opony. Ciekawostką jest fakt, że 911R to obecnie najlżejsza "911" w ofercie. Niestety powstanie tylko 991 egzemplarzy tego modelu, cena jednego to ok. 750 tys. zł.

Porsche 911R

Porsche wzięło na warsztat 911 GT3 RS i usunęło ogromny, tylny spojler, zamontowało koła z węższymi oponami i zamontowało 6-biegową skrzynię mechaniczną. 

Porsche 911 R ma już w standardzie ceramiczne tarcze hamulcowe, skrętną tylną oś oraz samoblokujący się mechanizm różnicowy. Niemcy z Zuffenhausen pozostawili silniki sześciocylindrowy bokser z 911 GT3 RS. Dzięki temu 911 R charakteryzuje moc 500 KM. Daje to pierwszą setkę w czasie 3,7 sekundy. 

Model 911 R jest pozbawiony tylnej kanapy, sprężarki klimatyzacji, a do tego wykorzystuje lekkie materiały jak tworzywa i włókno węglowe. Nowa "911" waży zaledwie 1370 kg i jest obecnie najlżejszą odmianą tego modelu. Od Porsche 911 GT3 RS jest lżejsze o 50 kg. 

REKLAMA

REKLAMA

Porsche 911R

REKLAMA

REKLAMA

Porsche 911R

REKLAMA

REKLAMA

Porsche 911R

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ
REKLAMA