REKLAMA

Porsche 918 do serwisu - winne zawieszenie

Porsche ma kolejne problemy z jakością. To już kolejna akcja serwisowa dotycząca topowego modelu 918 Spyder. Tym razem winne jest zawieszenie.

Porsche 918 Spyder
Porsche 918 Spyder
Aktualne ceny nowych samochodów:
 
JUŻ OD 239 470 PLN
Dostępne nadwozia: cabrio-2, coupe-2
SPRAWDŹ OFERTY

Tuż przed końcem roku Porsche ogłosiło kolejną akcję serwisową dotyczącą modelu 918 Spyder. Hybrydowy supersamochód kilka miesięcy temu był wzywany do serwisu z powodu pasów bezpieczeństwa, ale tym razem chodzi o zawieszenie.

Problem dotyczy przedniego dolnego wahacza, a konkretnie umieszczonego w nim łożyska, które może ulec uszkodzeniu. Spośród 918 egzemplarzy 306 dostało wezwanie do serwisu. Chodzi o samochody produkowane pomiędzy 6 listopada 2013 a 27 lipca 2015 roku. Podczas wizyty wahacz zostanie wymieniony na nowy za darmo.

REKLAMA

Nie jest to pierwsza akcja serwisowa związana z zawieszeniem w modelu 918 Spyder. Dokładnie dwa lata temu Porsche wezwało 205 egzemplarzy do serwisu z powodu wymiany bliżej nieokreślonej części zawieszenia. Pół roku później 918 Spyder miało problem z elementem wykonanym z włókna węglowego, który mógł uszkodzić wiązkę przewodów prowadzących do chłodnicy.

Porsche zakończyło już produkcję modelu 918 Spyder. Ostatni egzemplarz zjechał z taśm produkcyjnych w czerwcu zeszłego roku, a wszystkie modele są obecnie dostępne wyłącznie z drugiej ręki.

Porsche 918 Spyder jest napędzane silnikiem V8 o pojemności 4,6 litra wspomaganym przez dwie jednostki elektryczne. Łączna moc tego zestawu wynosi 887 KM, a szczytowy moment obrotowy to 1280 Nm. Trafia na obie osie za pośrednictwem 7-biegowej przekładni PDK.

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ
REKLAMA