GTS to ceniona przez fanów Porsche wersja, która stanowi pomost między podstawowymi odmianami, a topowymi Turbo czy Turbo S. Jest niezwykle rasowa z wyglądu i dysponuje świetnymi osiągami, a teraz – w przypadku Porsche Cayenne i Cayenne Coupe – także silnikiem V8.
Oba te modele będą teraz bowiem dostępne w sportowej odmianie GTS z nowym silnikiem. Po stosowanym dotychczas silniku V6 biturbo o pojemności 3,6 litra Porsche stawia na upsizing, wracając do ośmiu cylindrów i większej pojemności skokowej.
Zamów e-wydanie magazynu "auto motor i sport" - teraz o 30% taniej!
Porsche Cayenne GTS – silnik V8
Jak wspomnieliśmy, zamiast poprzednio stosowanego 3,6-litrowego silnika biturbo V6 pod maską Cayenne GTS znów działa V8 o bardziej rasowym brzmieniu i większych możliwościach.
Czterolitrowa jednostka biturbo generuje moc 460 KM i maksymalny moment obrotowy 620 Nm.
Przyrost mocy o 20 KM i momentu obrotowego o 20 Nm – w stosunku do poprzednika – sprawia, że wyposażone w pakiet Sport Chrono obie odmiany Cayenne GTS rozpędzają się od 0 do 100 km/h w zaledwie 4,5 sekundy i osiągają prędkość maksymalną 270 km/h.
Dołącz do nas na facebooku i bądź na bieżąco z motoryzacyjnymi newsami!
Komentarze
~Adam, 2020-07-07 09:57:40
Potwierdzenie zgłoszenia naruszenia regulaminu
Czy zgłoszony wpis zawiera treści niezgodne z regulaminem?