Obecna generacja Cayenne kończy swój produkcyjny żywot w grudniu tego roku, a taśmy produkcyjne lipskiej fabryki w ciągu 2-3 miesięcy będą przestawione na produkcję następcy.
Płyta podłogowa, wykorzystana w nowym modelu będzie tą samą, na której zbudowane będą nowe modele Volkswagena Touarega i Audi Q7. Mówi się, że nowe Cayenne będzie lżejsze ok. 250 do 300 kg od obecnego dzięki wymianie elementów metalowych na wykonane z aluminium i magnezu. Porsche twierdzi również, że z racji tego, że właściciele nie używają Cayenne poza utwardzonymi drogami, nie warto koncentrować się na tym zastosowaniu auta i kolejna generacja będzie jeszcze bardziej skoncentrowana na właściwościach przydatnych w jeździe po asfalcie. Podobno w nowym modelu pojawi się siedmiobiegowa skrzynia PDK z dwoma sprzęgłami i nowe jednostki napędowe. Do gamy ma dołączyć również wersja Hybryd S.
Komentarze
auto motor i sport, 2009-10-26 09:12:25
Potwierdzenie zgłoszenia naruszenia regulaminu
Czy zgłoszony wpis zawiera treści niezgodne z regulaminem?