[ X ]

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu), wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych na zasadach wskazanych w "Polityce prywatności"

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA
PODZIEL SIĘ


OCEŃ

Porsche Cayman GT4 Rallye trafi do produkcji

Porsche zaprezentowało model Cayman GT4 Rallye kilka miesięcy temu jako koncept. Po zebraniu 100 zamówień zdecydowano o produkcji auta.

Porsche 718 Cayman GT4 Rallye Porsche 718 Cayman GT4 Rallye
Aktualne ceny nowych samochodów:
 
JUŻ OD 242 734 PLN
Dostępne nadwozia: cabrio-2, coupe-2
SPRAWDŹ OFERTY

Porsche potwierdziło, że model Cayman GT4 Rallye, pokazany pół roku temu jako pojazd koncepcyjny, trafi do produkcji. Zdecydowało o tym ponad 100 zamówień od potencjalnych klientów.

Przypomnijmy, że Cayman GT4 Rallye w wydaniu koncepcyjnym opierał się na Porsche Caymanie GT4 Clubsport poprzedniej generacji. Wykorzystywał potężny sześciocylindrowy silnik o pojemności 3,8 litra i mocy 380 koni mechanicznych.

Teraz wiemy już na pewno, że produkcyjna wersja Rallye będzie oparta o pokazany niedawno model 718 Cayman GT4 Clubsport, o którym pisaliśmy na początku stycznia. Jaki silnik trafi do rajdowej wersji 718 Caymana?

Porsche podaje w komunikacie prasowym, że do napędu Caymana GT4 Rallye wykorzystany zostanie silnik z nowego Clubsporta. Mowa o wzmocnionej sześciocylindrowej jednostce 3,8 litra, która teraz generuje moc 425 KM i 425 Nm maksymalnego momentu obrotowego.

Zobacz także: Toyota GR Supra - wielki powrót!

REKLAMA

REKLAMA

Porsche 718 Cayman GT4 Rallye Porsche 718 Cayman GT4 Rallye

Niemiecki producent przyznaje, że za decyzją o wprowadzeniu modelu do produkcji seryjnej było bardzo pozytywne przyjęcie prototypu, który wziął udział w Rajdzie Niemiec w 2018 roku, z Romainem Dumasem za kierownicą. Auto spodobało się nie tylko fanom, ale może przede wszystkim zespołom, kierowcom i organizatorom.

Produkcja Porsche Caymana GT4 Rallye ruszyć ma w tym roku, by móc od początku sezonu 2020 startować w rajdach. Wcześniej musi zdobyć niezbędne homologacje, zgodne z wymaganiami FIA R-GT.

Dla tych, którzy nie potrzebują rasowego auta rajdowego, ale chcą pojeździć na torze w aucie o możliwie zbliżonej specyfikacji, Porsche oferuje model 718 GT4 Clubsport w dwóch odmianach. Jedna z nich to 718 Cayman GT4 Clubsport Trackday, który kosztuje od 134 000 euro plus VAT. Druga to bardziej wyczynowa wersja Competition, którą wyceniono na 157 000 euro plus VAT.

Obie te wersje można już zamawiać. Dostawy samochodów dla kierowców i zespołów z całego świata rozpoczną się w lutym 2019 r.

Zobacz także: znajdź wymarzony samochód w najlepszej cenie!

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ
REKLAMA
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij