Produkt TechArta wyróżnia opracowany w tunelu aerodynamicznym body kit z aktywnymi elementami, które sterują strugą powietrza. Seryjny przedni i tylny zderzak, wyloty powietrza w błotnikach, nakładki progowe i pokrywa silnika zostały wykonane z włókna węglowego.
Ogromny spojler umieszczony z tyłu ma nawiązywać do Porsche 911 GT2, które w przyszłym roku powinno pojawić się na rynku. Skrzydło automatycznie unosi się i zmienia kąt o 15 stopni. Efekt tego to docisk równy 321 kg przy prędkości ok. 299 km/h.
Sprawdź nasze wrażenia z jazdy Porsche 911 Turbo S Cabriolet
Niemiecki tuner przygotował trzy warianty mocy, zarówno dla modelu 991.1 i 991.2. W "słabszej" wersji klient dostaje 600 KM, a mocniejszy wariant oferuje 641 KM. Ci, którzy będą w stanie poczekać do początku przyszłego roku będą mogli zamówić GTstreet R z mocą aż 721 KM. Maksymalny moment obrotowy wynosi w topowym wariancie aż 920 Nm.
TechArt GTstreet R osiągi:
- 0 do 100 kmh - 2,7 s
- 0 do 200 km/h - 9,2 s
Wnętrza auta niemiecki tuner może przygotować w dwóch wersjach Exclusive oraz Clubsport. W pierwszej mamy skórzaną tapicerką, w drugiej wykończenie alcantarą. Do tego w samochodzie montowana jest klatka bezpieczeństwa w kolorze nadwozia. Oczywiście w kabinie nie zabrakło takich smaczków jak sześciopunktowe pasy bezpieczeństwa.