W obydwu samochodach zmianom zewnętrznym uległy przednie zderzaki i reflektory oraz osłony chłodnicy. Vito otrzymało dodatkowo nowe zderzaki tylne, natomiast Viano cały zmodernizowany tył z nowymi lampami w systemie LED.
Nie opublikowano jeszcze zdjęć wnętrz, ale zapowiedziano, iż mają być bardziej komfortowe i ergonomiczne, zarówno dla kierowcy, jak i pasażerów. Zapewnić mają to m.in. przeprojektowane przyciski oraz kierownica, nowe materiały wykończeniowe i kolory wnętrza.
W odświeżonych modelach nie można było zapomnieć o oszczędności, wydajności i przede wszystkim ekologii. Dlatego w Viano technologia BlueEFFICIENCY z funkcją Eco start/stop, oponami o niskich oporach toczenia i sześciobiegową skrzynią o wydłużonych przełożeniach, oferowana będzie w standardzie (w Vito za dopłatą). Dzięki temu specjaliści ze Stuttgartu szacują zmniejszenie zużycia paliwa i ograniczenie emisji CO2 o 15% w porównaniu do starszych modeli. Zastosowane gamy silników spełniają normy emisji Euro 5 i Euro 6 odpowiednio dla Vito i Viano.
Aktualizacje mechaniczne obu wariantów zawierają nowe podwozie, zawieszenie, a także 6-biegową skrzynię, z którą współpracują wszystkie silniki. Ich oferta składa się z 4- i 6-cylindrowych jednostek benzynowych oraz wysokoprężnych dostarczających moc od 95 do 258 KM w przypadku Vito i od 126 do 258 KM dla Viano.
Komentarze
auto motor i sport, 2010-07-05 08:53:25
Potwierdzenie zgłoszenia naruszenia regulaminu
Czy zgłoszony wpis zawiera treści niezgodne z regulaminem?