[ X ]

Drogi Użytkowniku,

W związku z tym, że począwszy od dnia 25.05.2018 r. na terenie Polski obowiązują nowe przepisy regulujące kwestie ochrony Państwa danych osobowych, Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (dalej zwane RODO), Motor-Presse Polska sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (53-238) przy ul. Ostrowskiego 7, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000151026, NIP: 8990026326, REGON: 930327847 o kapitale zakładowym w wysokości 2.860.000,00 złotych zachęcamy do zapoznania się ze zaktualizowaną treścią "Polityki prywatności" naszych Serwisów. Znajdują się w niej szczegółowe informacje na temat zasad przetwarzania danych osobowych na naszych stronach internetowych.

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu) z wykorzystaniem domyślnych ustawień przeglądarki internetowej w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Motor-Presse Polska Sp. z o. o oraz naszych Zaufanych Partnerów do celów marketingowych, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres zmieniając ustawienia plików cookies w przeglądarce.

Kontynuuj przeglądanie

PODZIEL SIĘ



OCEŃ
4.3

Powrót Gullwinga?

Mercedes Gullwing Mercedes Gullwing

Już dziś wiadomo, że dni SLR-a są policzone. Współpraca z McLarenem, u którego powstaje auto, zakończy się w przyszłym roku. Prototyp nowego, odlotowego Mercedesa, zwanego Gullwing, zalicza już testowe kilometry - ostatnio jeździł po torze Nurburgring.

Opracowanie nowego superauta niemiecka marka powierzyła swojemu zbrojnemu ramieniu - AMG. Zamaskowany prototyp wykorzystuje tylną część karoserii Dodge'a Vipera, ale pod względem technicznym nic go z nim nie łączy.

Gullwing ma dłuższy rozstaw osi od amerykańskiej żmii. Na razie nie wiadomo, jaki silnik znajduje się pod jego maską, ale najprawdopodobniej pracuje w nim bardzo mocna V-ósemka, niewykluczone, że o mocy przekraczającej 600 koni mechanicznych.

Obecnie trwają też spekulacje, czy zamaskowane auto to Maybach w wersji coupe, czy może następca SL-a. Ale jego wygląd - niski i przysadzisty - każe spodziewać się pojazdu o bardzo wyśrubowanych osiągach.

SLR miał 617 koni mechanicznych, więc jego następca nie może być słabszy i wolniejszy.

Źródło: Automedia

zobacz galerię

Aktualne ceny nowych samochodów:
 
JUŻ OD 68 757 PLN
Dostępne nadwozia: furgon-3, kombi van-5
SPRAWDŹ OFERTY

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij