[ X ]

Drogi Użytkowniku,

W związku z tym, że począwszy od dnia 25.05.2018 r. na terenie Polski obowiązują nowe przepisy regulujące kwestie ochrony Państwa danych osobowych, Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (dalej zwane RODO), Motor-Presse Polska sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (53-238) przy ul. Ostrowskiego 7, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000151026, NIP: 8990026326, REGON: 930327847 o kapitale zakładowym w wysokości 2.860.000,00 złotych zachęcamy do zapoznania się ze zaktualizowaną treścią "Polityki prywatności" naszych Serwisów. Znajdują się w niej szczegółowe informacje na temat zasad przetwarzania danych osobowych na naszych stronach internetowych.

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu) z wykorzystaniem domyślnych ustawień przeglądarki internetowej w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Motor-Presse Polska Sp. z o. o oraz naszych Zaufanych Partnerów do celów marketingowych, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres zmieniając ustawienia plików cookies w przeglądarce.

Kontynuuj przeglądanie

PODZIEL SIĘ



OCEŃ

Powrót po 18 latach – Trabant nT

Trabant nT Concept Trabant nT Concept

Kiedyś nienawidzony za niski poziom bezpieczeństwa, słabe prowadzenie oraz głośny, kopcący silnik, dziś Trabant jest obiektem swoistego kultu. I to właśnie podchwyciła niemiecka firma Herpa, która przygotowała prototyp następcy popularnego "trampka".

Koncept o nazwie nT, czyli nowy Trabant napędzany jest silnikiem elektrycznym, rozwijającym prędkość maksymalną 130 km/h. Aby uzyskać jak największy zasięg, na dachu auta zainstalowane panele słoneczne. Bez ładowania baterii auto jest w stanie przebyć dystans 160 km.

Jaka jest przyszłość nowego Trabanta - tego jeszcze nie wiadomo. Z informacji producenta wynika jedynie, że obecnie trwają poszukiwania strategicznego inwestora, dzięki któremu auto mogłoby trafić do seryjnej produkcji.  

Przypomnijmy, że pomiędzy 1957 a 1991 rokiem powstało łącznie ponad 3 miliony Trabantów, z czego po niemieckich drogach nadal jeździ około 52 tysięcy tych samochodów. Także w Polsce niemiecki "trampek" nie jest rzadkim widokiem.

zobacz galerię

Komentarze

 (1)
ZOBACZ KOMENTARZE
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij