[ X ]

Drogi Użytkowniku,

W związku z tym, że począwszy od dnia 25.05.2018 r. na terenie Polski obowiązują nowe przepisy regulujące kwestie ochrony Państwa danych osobowych, Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (dalej zwane RODO), Motor-Presse Polska sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (53-238) przy ul. Ostrowskiego 7, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000151026, NIP: 8990026326, REGON: 930327847 o kapitale zakładowym w wysokości 2.860.000,00 złotych zachęcamy do zapoznania się ze zaktualizowaną treścią "Polityki prywatności" naszych Serwisów. Znajdują się w niej szczegółowe informacje na temat zasad przetwarzania danych osobowych na naszych stronach internetowych.

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu) z wykorzystaniem domyślnych ustawień przeglądarki internetowej w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Motor-Presse Polska Sp. z o. o oraz naszych Zaufanych Partnerów do celów marketingowych, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres zmieniając ustawienia plików cookies w przeglądarce.

Kontynuuj przeglądanie

PODZIEL SIĘ



OCEŃ

Premiera Toyoty FT-AC

Na targach motoryzacyjnych w Los Angeles Toyota zaprezentowała koncepcyjny model FT-AC.

Toyota FT-AC Toyota FT-AC

Sukces crossovera C-HR oraz niemalejąca popularność ikony segmentu SUV - Toyoty RAV4 jest motywacją dla japońskiej marki do poszukiwania kolejnych propozycji dla fanów samochodów ze zwiększonym prześwitem i napędem 4x4.

Future Toyota Adventure Concept (FT-AC) został zaprojektowany z myślą o przełamywaniu codziennej rutyny i korzystania z każdej okazji do przeżycia przygody. To kolejna propozycja Toyoty z serii konceptów, które powstały z myślą o wypadach za miasto i realizacji swoich pasji.

Toyota FT-AC Toyota FT-AC

Wyraźnie zarysowany, szeroki grill jest obramowany przez reflektory LED. Światła przeciwmgielne można... wyjąć i posłużyć się nimi jak latarkami. Można je też przyczepić do roweru – w takim układzie zapewniają optymalne oświetlenie drogi w nocy.

W przedni zderzak samochodu wkomponowane są dwa haki. Osłony podwozia chronią krótkie zwisy z przodu i z tyłu przed kamieniami, wystającymi korzeniami i innymi przeszkodami. Z tyłu samochodu zamontowany jest bagażnik rowerowy, który chowa się w kilka sekund.

Toyota FT-AC Toyota FT-AC

FT-AC został zbudowany na długiej platformie, ma także duży rozstaw kół i szerokie nadkola, co sprawia, że wygląda masywnie i stabilnie. 20-calowe koła z oponami all-terrain oraz duży prześwit otwierają przed kierowcą jeszcze więcej możliwości spędzania wolnego czasu.

Bagażnik dachowy w stylu safari można doposażyć w dowolny sposób. Światła obrysowe na rogach z przodu tworzą nastrojowe oświetlenie i wspomagają działanie kamer w bocznych lusterkach. Kamery te działają m.in. na podczerwień i mogą nagrywać przebieg trasy. Można je także wyjąć i zabrać ze sobą na wycieczkę pieszą lub rowerową.

Toyota FT-AC Toyota FT-AC

Zintegrowany hotspot wi-fi automatycznie przesyła nagranie z kamery do chmury, gdzie na bieżąco można edytować i publikować filmy za pomocą smartfona. Wysoka jakość połączenia umożliwia livestream, aby fani i followersi mogli na bieżąco śledzić wyprawę.

Tylne światła LED zamocowane na bagażniku dachowym poprawiają widoczność i mogą być kontrolowane za pomocą smartfona. Kierowca i pasażerowie mogą też skorzystać z geolokacji.

Toyota FT-AC Toyota FT-AC

FT-AC to na razie studium designu, jednak został opracowany z myślą o silniku benzynowym o dużym momencie obrotowym i napędzie 4x4. Mógłby alternatywnie otrzymać także układ hybrydowy nowej generacji, łączący niskie zużycie paliwa, dużą moc i elastyczność oraz napęd na cztery koła bez wału napędowego.

Komentarze

 (2)
ZOBACZ KOMENTARZE
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij