[ X ]

Drogi Użytkowniku,

W związku z tym, że począwszy od dnia 25.05.2018 r. na terenie Polski obowiązują nowe przepisy regulujące kwestie ochrony Państwa danych osobowych, Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (dalej zwane RODO), Motor-Presse Polska sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (53-238) przy ul. Ostrowskiego 7, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000151026, NIP: 8990026326, REGON: 930327847 o kapitale zakładowym w wysokości 2.860.000,00 złotych zachęcamy do zapoznania się ze zaktualizowaną treścią "Polityki prywatności" naszych Serwisów. Znajdują się w niej szczegółowe informacje na temat zasad przetwarzania danych osobowych na naszych stronach internetowych.

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu) z wykorzystaniem domyślnych ustawień przeglądarki internetowej w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Motor-Presse Polska Sp. z o. o oraz naszych Zaufanych Partnerów do celów marketingowych, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres zmieniając ustawienia plików cookies w przeglądarce.

Kontynuuj przeglądanie

PODZIEL SIĘ



OCEŃ
4.0

Premiera hybrydowej Hondy CR-V

Honda zaprezentuje we Frankfurcie prototyp hybrydowej wersji swojego SUV-a CR-V. Auto napędzać będzie silnik benzynowy i dwa motory elektryczne.

Honda CR-V Hybrid Honda CR-V Hybrid

Podczas targów motoryzacyjnych we Frankfurcie, Honda zaprezentuje prototyp hybrydowej wersji modelu CR-V. Będzie to pierwszy w Europie SUV marki Honda, wykorzystujący napęd elektryczny. Stylizacja prototypu jest jednocześnie zapowiedzią wyglądu europejskiej wersji modelu CR-V nowej generacji.

Prototyp modelu CR-V Hybrid zostanie pokazany w Europie po raz pierwszy. Sylwetka auta, nawiązująca do obecnej generacji modelu, ma raczej ewolucyjną stylizację. Nowy CR-V jest większy, wyższy i dłuższy od poprzedniej wersji, ma odświeżone linie nadwozia oraz bardziej muskularną sylwetkę, dzięki m.in. większym i szerszym błotnikom.

Honda CR-V Hybrid Honda CR-V Hybrid

Najważniejsze jest jednak w tym przypadku pod maską. Dwusilnikowy system i-MMD (Intelligent Multi-Mode Drive) w hybrydowym modelu CR-V składa się z elektrycznego silnika napędowego, którym jest czterocylindrowy silnik benzynowy i-VTEC o pojemności dwóch litrów, pracujący w cyklu Atkinsona. Służy on do wytwarzania energii elektrycznej oraz do napędzania auta.

System hybrydowy nie potrzebuje przy tym konwencjonalnej skrzyni biegów – jest bowiem wyposażony w jednostopniową przekładnię umożliwiającą płynne przenoszenie momentu obrotowego pomiędzy wszystkimi elementami układu napędowego.

Honda CR-V Hybrid Honda CR-V Hybrid

System i-MMD kontroluje zużycie paliwa oraz energii elektrycznej, wybierając najbardziej optymalny spośród trzech trybów pracy układu napędowego: EV (tryb elektryczny), Hybrid Drive (tryb hybrydowy) oraz Engine Drive (tryb silnika spalinowego). Wszystko dzieje się automatycznie - kierowca nie musi niczego ustawiać, ani przełączać.

W trybie elektrycznym (EV Drive) silnik czerpie moc wyłącznie z akumulatorów. Jest używany do ruszania, a jazda odbywa się bezemisyjnie. W hybrydowym trybie pracy (Hybrid Drive), silnik benzynowy wytwarza energię, która trafia do generatora, gdzie jest zamieniana na prąd, przekazywany następnie do silnika elektrycznego.

Z kolei nadmiar energii elektrycznej jest wykorzystywany – poprzez generator prądu – do ładowania akumulatora. W trybie (Engine Drive) koła są napędzane bezpośrednio przez silnik spalinowy, a silnik elektryczny dołącza się na żądanie, zwiększając moc np. przy przyspieszaniu.

Honda CR-V Hybrid Honda CR-V Hybrid

W warunkach miejskich samochód będzie się poruszał na przemian - w trybie elektrycznym i hybrydowym, co wpływa na zmniejszenie zużycia paliwa. Na autostradzie oraz podczas dynamicznego przyspieszania, uruchamiany jest tryb pracy silnika spalinowego.

Honda CR-V 2018 zostanie również wyposażona w benzynową turbodoładowaną jednostkę VTEC o pojemności 1,5 litra, z możliwością wyboru 6-biegowej ręcznej lub automatycznej bezstopniowej przekładni CVT. Model CR-V nowej generacji nie będzie oferowany w Europie z silnikami wysokoprężnymi.

Więcej szczegółów na temat europejskiej wersji nowej Hondy CR-V pojawi się na początku przyszłego roku, kiedy to opublikowana zostanie specyfikacja produkcyjna modelu. Auto pojawi się w salonach Hondy w 2018 roku.

Aktualne ceny nowych samochodów:
 
JUŻ OD 114 600 PLN
Dostępne nadwozia: suv-5
SPRAWDŹ OFERTY

Komentarze

 (1)
ZOBACZ KOMENTARZE
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij