Wcześniej jednak 580 egzemplarzy tego samochodu będzie wykorzystywanych przez klientów rządowych i biznesowych w Japonii (230 egzemplarzy), Stanach Zjednoczonych (150 sztuk) oraz w Europie (200 aut).
Prius Plug-In od swojego zwykłego brata różni się przede wszystkim rodzajem zastosowanych akumulatorów oraz tym, że można je ładować także z przydomowego gniazdka. W miejsce baterii niklowo-metalowych zastosowano bowiem litowo-jonowe, dzięki czemu auto może przebyć dystans 23,4 km na samym prądzie.
A to już wystarcza, by bez zatruwania atmosfery przejechać trasę z domu do pracy i z powrotem. Podobno cena Priusa Plug-In ma być niewiele wyższa niż zwykłego Priusa.
Komentarze
~nyskadolniak, 2009-12-16 13:02:46
auto motor i sport, 2009-12-15 12:57:07
Potwierdzenie zgłoszenia naruszenia regulaminu
Czy zgłoszony wpis zawiera treści niezgodne z regulaminem?
Potwierdzenie zgłoszenia naruszenia regulaminu
Czy zgłoszony wpis zawiera treści niezgodne z regulaminem?