Program serwisowy Ferrari – na 7 lat

Nowy program wprowadzony będzie dla europejskich klientów, którzy w oficjalnej sieci dealerskiej kupią w tym roku modele 458 Italia, California Spyder albo FF. Zgodnie z założeniami planu serwisowego, przez 7 lat producent przejmuje na siebie koszty bieżącej obsługi i serwisowania auta. Finansować będzie zarówno koszt części jak i robociznę, a klient nie będzie się musiał kosztować nawet na wymianę oleju, czy płynu hamulcowego. Co więcej program będzie przypisany do auta i będzie obowiązywać nawet po zmianie właściciela - dopóki auto nie skończy 7 lat.

Pilotażowo program obejmuje europejską sieć dealerów, ale z czasem ma być dostępny na wszystkich rynkach. Złośliwi mówią, że włoska marka chce w ten sposób poprawić swój wizerunek po kilku wpadkach z egzemplarzami modelu 458 Italia, na pokładzie których dochodziło do samozapłonu.

REKLAMA

zobacz galerię

REKLAMA