[ X ]

Drogi Użytkowniku,

W związku z tym, że począwszy od dnia 25.05.2018 r. na terenie Polski obowiązują nowe przepisy regulujące kwestie ochrony Państwa danych osobowych, Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (dalej zwane RODO), Motor-Presse Polska sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (53-238) przy ul. Ostrowskiego 7, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000151026, NIP: 8990026326, REGON: 930327847 o kapitale zakładowym w wysokości 2.860.000,00 złotych zachęcamy do zapoznania się ze zaktualizowaną treścią "Polityki prywatności" naszych Serwisów. Znajdują się w niej szczegółowe informacje na temat zasad przetwarzania danych osobowych na naszych stronach internetowych.

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu) z wykorzystaniem domyślnych ustawień przeglądarki internetowej w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Motor-Presse Polska Sp. z o. o oraz naszych Zaufanych Partnerów do celów marketingowych, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres zmieniając ustawienia plików cookies w przeglądarce.

Kontynuuj przeglądanie

PODZIEL SIĘ



OCEŃ
5.0

Przeciętny Polak wybiera Skodę

W 2013 roku Skoda była numerem jeden w Polsce. Do klientów trafiło łącznie 36.410 modeli tej marki, co dało jej udział w rynku na poziomie 12,63%. Warto jednak zwrócić uwagę na bezkonkurencyjnie wysoką sprzedaż wśród klientów indywidualnych.

Skoda logo

W 2013 roku do osób fizycznych trafiło w sumie 13.375 sztuk egzemplarzy Skody. Tak dobry zeszłoroczny wynik sprzedaży wśród tej grupy klientów zapewniły Skodzie modele Citigo (1.746 sztuk), Fabia (3.466 sztuk) i Superb (1.025 sztuk), które zdobyły przy okazji tytuły numeru 1 w swoich segmentach.

Imponująca jest przewaga Skody nad pozostałymi markami, oferowanymi na polskim rynku. W stosunku do drugiej w rankingu Toyoty, Skoda sprzedała blisko 3 tys. więcej samochodów. Barierę 10 tys. sprzedanych aut do osób fizycznych udało się jeszcze przekroczyć tylko Volkswagenowi.

  marka 2013 2012 zmiana (%) udział w rynku (%)
1. Skoda 13.375 13.115 1,98 11,06
2. Toyota 10.620 9.262 14,66 8,78
3. Volkswagen 10.213 8.752 16,69 8,45
4. Kia 9.838 9.642 2,03 8,14
5. Opel 8.702 8.463 2,82 7,20
6. Hyundai 7.725 8.764 -11,86 6,39
7. Chevrolet 6.880 7.426 -7,35 5,69
8. Renault 6.103 5.393 13,17 5,05
9. Ford 6.063 5.504 10,16 5,01
10. Nissan 5.707 5.953 -4,15 4,72
  ...        
  Razem 120.918 119.317 1,34 100
Aktualne ceny nowych samochodów:
 
JUŻ OD 36 900 PLN
Dostępne nadwozia: hatchback-3
SPRAWDŹ OFERTY

Komentarze

 (7)
ZOBACZ KOMENTARZE
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij