[ X ]

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu), wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych na zasadach wskazanych w "Polityce prywatności"

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA
REKLAMA
PODZIEL SIĘ



OCEŃ
5.0

Przeciętny Polak wybiera Skodę

W 2013 roku Skoda była numerem jeden w Polsce. Do klientów trafiło łącznie 36.410 modeli tej marki, co dało jej udział w rynku na poziomie 12,63%. Warto jednak zwrócić uwagę na bezkonkurencyjnie wysoką sprzedaż wśród klientów indywidualnych.

Skoda logo

W 2013 roku do osób fizycznych trafiło w sumie 13.375 sztuk egzemplarzy Skody. Tak dobry zeszłoroczny wynik sprzedaży wśród tej grupy klientów zapewniły Skodzie modele Citigo (1.746 sztuk), Fabia (3.466 sztuk) i Superb (1.025 sztuk), które zdobyły przy okazji tytuły numeru 1 w swoich segmentach.

REKLAMA

Imponująca jest przewaga Skody nad pozostałymi markami, oferowanymi na polskim rynku. W stosunku do drugiej w rankingu Toyoty, Skoda sprzedała blisko 3 tys. więcej samochodów. Barierę 10 tys. sprzedanych aut do osób fizycznych udało się jeszcze przekroczyć tylko Volkswagenowi.

  marka 2013 2012 zmiana (%) udział w rynku (%)
1. Skoda 13.375 13.115 1,98 11,06
2. Toyota 10.620 9.262 14,66 8,78
3. Volkswagen 10.213 8.752 16,69 8,45
4. Kia 9.838 9.642 2,03 8,14
5. Opel 8.702 8.463 2,82 7,20
6. Hyundai 7.725 8.764 -11,86 6,39
7. Chevrolet 6.880 7.426 -7,35 5,69
8. Renault 6.103 5.393 13,17 5,05
9. Ford 6.063 5.504 10,16 5,01
10. Nissan 5.707 5.953 -4,15 4,72
  ...        
  Razem 120.918 119.317 1,34 100
Aktualne ceny nowych samochodów:
 
JUŻ OD 37 200 PLN
Dostępne nadwozia: hatchback-3
SPRAWDŹ OFERTY

Komentarze

 (7)
ZOBACZ KOMENTARZE
REKLAMA
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij