Z przodu zmieniono sześciokątny grill i przedni zderzak. Lampy dostały nowy kształt a wokół halogenów pociągnięto wiązkę LED do jazdy dziennej. Z tyłu zmodyfikowano kształt zderzaka i zmieniono lampy. I-trzydziestka otrzymała też nowe wzory felg i kolory wnętrza.
Większych zmian dokonano w "bebechach". Klient może teraz wybierać pośród dwóch odmian wysokoprężnych 1.6 (110 i 136 KM) i trzech benzynowych 1.4 (100 KM) i 1.6 (120 KM) lub nowej wersji Turbo 1.6 T-GDI 186 KM. Ta ostatnia wraz z mocniejszym dieslem może być spięta z nową 7-biegową dwusprzęgłową skrzynią 7DCT. Wszystkie silniki spełniają teraz normę Euro 6.
Wersja Turbo przyspiesza do setki w 8 sekund i osiąga prędkość 220 km/h. Szybki i30 ma też obniżone i utwardzone zawieszenie, wydajniejsze hamulce i kilka sportowych smaczków stylistycznych.
Hyundai i30 po faceliftingu będzie produkowany w Czechach. Jak w przypadku nowych modeli Hyundaia, auto obejmuje gwarancja pięciu lat. Do sprzedaży i30 trafi w przyszłym roku.