Wydaje się jednak, że są oni do tego o wiele lepiej przygotowani. W Genewie zaprezentowali trzy modele, z czego jeden, który trafi do sprzedaży jeszcze w tym roku.
Qoros GQ3 Sedan ma 4615 mm długości i 1839 mm szerokości. Będzie on sprzedawany w Europie i Chinach. Nowocześnie i ciekawie prezentuje się oferta silnikowa: podstawowy motor ma 1,6-litra pojemności i 126 KM, jego doładowana wersja osiąga już 156 KM. Seryjnie kierowca operują 6-biegową skrzynią mechaniczną, w opcji będzie 6-stopniowy automat o dwóch sprzęgłach. W przyszłości w ofercie pojawi się jeszcze 3-cylindrowa jednostka turbo 1.2 i 1,6-litrowy wariant GDI z doładowaniem.
Dwa koncepty, w postaci Qorosa 3 Estate i Qorosa 3 Cross Hybrid, zadebiutowały w Genewie i jest więcej niż pewne, że wkrótce również one zasilą ofertę Chińczyków. 3 Cross Hybrid napędzany jest silnikiem benzynowym o pojemności 1,2-litra z turbodoładowaniem. Do pomocy ma zamontowany z tyłu elektryczny silnik. Dodatkową jednostkę elektryczną umieszczono również między skrzynią biegów a silnikiem benzynowym. W tej konfiguracji Cross Hybrid to pełnoprawne auto z napędem 4x4.
Estate Concept ma punktować praktycznymi zaletami. Jego podłoga, po złożeniu tylnych siedzeń jest płaska, do tego zadbano o otwór na przewożenie nart.
Chińczycy zaczynają z „czystą kartą”. Dzięki pomocy specjalistów z całego świata mają w planach dynamiczny rozwój. Wkrótce dogonią Koreę i Europę. Szykuje się ostra walka i konkurencja. Dla nas, klientów, to znakomita informacja.