Polityka prywatności - poznaj szczegóły » [ X ]
PODZIEL SIĘ



OCEŃ
5.0

Range Rover przeszedł face lifting

Odświeżony Range Rover, podobnie jak wersja Sport, otrzymał mocny napęd hybrydowy. Zmiany we flagowym SUV-ie marki objęły też detale nadwozia i kabinę.

Range Rover MY2018 Range Rover MY2018

Zacznijmy od napędu. Nowy hybrydowy Range Rover, oznaczony symbolem P400e, łączy 2-litrowy czterocylindrowy silnik benzynowy Ingenium o mocy 300 KM z silnikiem elektrycznym o mocy 116 KM. Łączna moc takiego zestawu wynosi 404 KM.

Dzięki imponującemu momentowi obrotowemu wynoszącemu 640 Nm zespół napędowy zapewnia prawdziwie sportowe osiągi. Dzięki temu, że potężne siły rozłożone są na wszystkie cztery napędzane koła, przyspieszenie od 0 do 100 km/h trwa 6,8 sekundy. Maksymalnie Range Rover P400e rozpędzi się do 220 km/h.

Range Rover MY2018 Range Rover MY2018

Jak podaje producent, Range Rover P400e oferuje zasięg do 51 km przy wyłączonym silniku benzynowym. To pierwszy raz w historii, kiedy flagowy SUV Land Rovera może jeździć w trybie bezemisyjnym.

Korzystając z gniazda prądu o natężeniu 32 amperów pełne szybkie ładowanie litowo-jonowego akumulatora o pojemności 13,1 kWh trwa zaledwie 2 godziny i 45 minut. Akumulator można w pełni naładować w ciągu 7 godzin i 30 minut za pomocą znajdującego się w wyposażeniu standardowym 10-amperowego przewodu do ładowania w domu.

Range Rover MY2018 Range Rover MY2018

Jeśli chodzi o jednostkę benzynową, jest to wspomniany 2-litrowy silnik benzynowy Ingenium Range Rovera, który został zamontowany wzdłużnie. Silnik elektryczny o mocy 85 kW umieszczono natomiast w automatycznej 8-stopniowej przekładni ZF, w centralnej części pojazdu, obok 7-kilowatowej ładowarki pokładowej.

Gniazdko ładowania znajduje się z przodu pojazdu, a akumulator litowo-jonowy zamontowano z tyłu pod podłogą bagażnika. P400e jest dostępny w wersjach ze standardowym i wydłużonym rozstawem osi.

Range Rover MY2018 Range Rover MY2018

Dla tych, którzy preferują większe emocje i lepsze przyspieszenie, przygotowano Range Rovera SVAutobiography Dynamic. Jest to jak dotąd najmocniejszy produkowany Range Rover. Moc doładowanego silnika benzynowego V8 sięga obecnie 565 KM, zapewniając przyspieszenie 0-100 km/h w zaledwie 5,4 sekundy.

We wnętrzu nowego Range Rovera pasażerowie mogą liczyć na więcej komfortu. Nowe przednie fotele o regulacji w 24 kierunkach mają nową konstrukcję oraz szersze i grubsze wypełnienie, a podłokietniki są podgrzewane.

Range Rover MY2018 Range Rover MY2018

Pasażerowie pracujący podczas jazdy mają dostęp do nawet 17 złączy, w tym do gniazdek o napięciu 220V, USB, HDMI czy gniazdka 12V. Dla osób podróżujących biznesowo zaprojektowano punkty dostępowe do Internetu Wi-Fi 4G dla maksymalnie ośmiu urządzeń oraz wygodne schowki. Kabinę przystosowano pod kątem relaksu, montując luksusowe fotele, oferujące 25 programów masażu dzięki zastosowanej w oparciach technologii masażu "Hot Stone".

Na koniec jeszcze jedna nowość - najbardziej zaawansowany system multimedialny opracowany przez firmę Jaguar Land Rover. System Touch Pro Duo w wersji "Blade" łączy dwa współpracujące ze sobą 10-calowe ekrany dotykowe o wysokiej rozdzielczości w konsoli centralnej. Informacje można przesuwać z jednego ekranu na drugi.

Range Rover MY2018 Range Rover MY2018

Nowy Range Rover będzie produkowany w zakładzie firmy w Solihull. Pierwsze dostawy do polskich salonów Land Rover przewidziano na początek roku 2018.

Aktualne ceny nowych samochodów:
 
JUŻ OD 145 900 PLN
Dostępne nadwozia: kombi-5
SPRAWDŹ OFERTY

Komentarze

 
 

Wypełnij to pole:

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij