[ X ]

Drogi Użytkowniku,

W związku z tym, że począwszy od dnia 25.05.2018 r. na terenie Polski obowiązują nowe przepisy regulujące kwestie ochrony Państwa danych osobowych, Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (dalej zwane RODO), Motor-Presse Polska sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (53-238) przy ul. Ostrowskiego 7, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000151026, NIP: 8990026326, REGON: 930327847 o kapitale zakładowym w wysokości 2.860.000,00 złotych zachęcamy do zapoznania się ze zaktualizowaną treścią "Polityki prywatności" naszych Serwisów. Znajdują się w niej szczegółowe informacje na temat zasad przetwarzania danych osobowych na naszych stronach internetowych.

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu) z wykorzystaniem domyślnych ustawień przeglądarki internetowej w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Motor-Presse Polska Sp. z o. o oraz naszych Zaufanych Partnerów do celów marketingowych, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres zmieniając ustawienia plików cookies w przeglądarce.

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA
REKLAMA
PODZIEL SIĘ



OCEŃ
5.0

Range Rover przeszedł face lifting

Odświeżony Range Rover, podobnie jak wersja Sport, otrzymał mocny napęd hybrydowy. Zmiany we flagowym SUV-ie marki objęły też detale nadwozia i kabinę.

Range Rover MY2018 Range Rover MY2018

Zacznijmy od napędu. Nowy hybrydowy Range Rover, oznaczony symbolem P400e, łączy 2-litrowy czterocylindrowy silnik benzynowy Ingenium o mocy 300 KM z silnikiem elektrycznym o mocy 116 KM. Łączna moc takiego zestawu wynosi 404 KM.

Dzięki imponującemu momentowi obrotowemu wynoszącemu 640 Nm zespół napędowy zapewnia prawdziwie sportowe osiągi. Dzięki temu, że potężne siły rozłożone są na wszystkie cztery napędzane koła, przyspieszenie od 0 do 100 km/h trwa 6,8 sekundy. Maksymalnie Range Rover P400e rozpędzi się do 220 km/h.

REKLAMA

REKLAMA

Range Rover MY2018 Range Rover MY2018

Jak podaje producent, Range Rover P400e oferuje zasięg do 51 km przy wyłączonym silniku benzynowym. To pierwszy raz w historii, kiedy flagowy SUV Land Rovera może jeździć w trybie bezemisyjnym.

Korzystając z gniazda prądu o natężeniu 32 amperów pełne szybkie ładowanie litowo-jonowego akumulatora o pojemności 13,1 kWh trwa zaledwie 2 godziny i 45 minut. Akumulator można w pełni naładować w ciągu 7 godzin i 30 minut za pomocą znajdującego się w wyposażeniu standardowym 10-amperowego przewodu do ładowania w domu.

REKLAMA

Range Rover MY2018 Range Rover MY2018

Jeśli chodzi o jednostkę benzynową, jest to wspomniany 2-litrowy silnik benzynowy Ingenium Range Rovera, który został zamontowany wzdłużnie. Silnik elektryczny o mocy 85 kW umieszczono natomiast w automatycznej 8-stopniowej przekładni ZF, w centralnej części pojazdu, obok 7-kilowatowej ładowarki pokładowej.

Gniazdko ładowania znajduje się z przodu pojazdu, a akumulator litowo-jonowy zamontowano z tyłu pod podłogą bagażnika. P400e jest dostępny w wersjach ze standardowym i wydłużonym rozstawem osi.

REKLAMA

REKLAMA

Range Rover MY2018 Range Rover MY2018

Dla tych, którzy preferują większe emocje i lepsze przyspieszenie, przygotowano Range Rovera SVAutobiography Dynamic. Jest to jak dotąd najmocniejszy produkowany Range Rover. Moc doładowanego silnika benzynowego V8 sięga obecnie 565 KM, zapewniając przyspieszenie 0-100 km/h w zaledwie 5,4 sekundy.

We wnętrzu nowego Range Rovera pasażerowie mogą liczyć na więcej komfortu. Nowe przednie fotele o regulacji w 24 kierunkach mają nową konstrukcję oraz szersze i grubsze wypełnienie, a podłokietniki są podgrzewane.

REKLAMA

Range Rover MY2018 Range Rover MY2018

Pasażerowie pracujący podczas jazdy mają dostęp do nawet 17 złączy, w tym do gniazdek o napięciu 220V, USB, HDMI czy gniazdka 12V. Dla osób podróżujących biznesowo zaprojektowano punkty dostępowe do Internetu Wi-Fi 4G dla maksymalnie ośmiu urządzeń oraz wygodne schowki. Kabinę przystosowano pod kątem relaksu, montując luksusowe fotele, oferujące 25 programów masażu dzięki zastosowanej w oparciach technologii masażu "Hot Stone".

Na koniec jeszcze jedna nowość - najbardziej zaawansowany system multimedialny opracowany przez firmę Jaguar Land Rover. System Touch Pro Duo w wersji "Blade" łączy dwa współpracujące ze sobą 10-calowe ekrany dotykowe o wysokiej rozdzielczości w konsoli centralnej. Informacje można przesuwać z jednego ekranu na drugi.

REKLAMA

REKLAMA

Range Rover MY2018 Range Rover MY2018

Nowy Range Rover będzie produkowany w zakładzie firmy w Solihull. Pierwsze dostawy do polskich salonów Land Rover przewidziano na początek roku 2018.

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ
REKLAMA
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij