[ X ]

Drogi Użytkowniku,

W związku z tym, że począwszy od dnia 25.05.2018 r. na terenie Polski obowiązują nowe przepisy regulujące kwestie ochrony Państwa danych osobowych, Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (dalej zwane RODO), Motor-Presse Polska sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (53-238) przy ul. Ostrowskiego 7, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000151026, NIP: 8990026326, REGON: 930327847 o kapitale zakładowym w wysokości 2.860.000,00 złotych zachęcamy do zapoznania się ze zaktualizowaną treścią "Polityki prywatności" naszych Serwisów. Znajdują się w niej szczegółowe informacje na temat zasad przetwarzania danych osobowych na naszych stronach internetowych.

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu) z wykorzystaniem domyślnych ustawień przeglądarki internetowej w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Motor-Presse Polska Sp. z o. o oraz naszych Zaufanych Partnerów do celów marketingowych, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres zmieniając ustawienia plików cookies w przeglądarce.

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA
REKLAMA
PODZIEL SIĘ



OCEŃ
5.0

Red Bull Racing wybiera silniki Hondy

Red Bull podpisał umowę z Hondą na dostawę napędów w sezonach 2019 i 2020. Zarówno Red Bull Racing, jak i Scuderia Toro Rosso - satelicki team RBR - skorzystają z takich samych specyfikacji silników.

Aston Martin Red Bull Racing - bolid F1 Aston Martin Red Bull Racing - bolid F1, fot. redbullracing.redbull.com

Frustracja zespołu Red Bull Racing brakiem wyników sięgnęła zenitu. Napędom Renault brakuje sporo do czołówki, tworzonej przez Mercedesa i Ferrari, a Honda zainteresowana jest mocno pozyskaniem drugiego zespołu, by rozwijać się i dogonić czołówkę.

Po wielu rozmowach podjęto decyzję, że japońska marka dostarczy Red Bullowi silniki - na razie w sezonach 2019 i 2020, jako że od 2021 roku w życie wejdą zupełnie nowe przepisy dotyczące napędów.

Nazwa zespołu pozostanie niezmieniona i brzmieć będzie Aston Martin Red Bull Racing.

Szef zespołu Red Bulla, Christian Horner, powiedział że jest pod wrażeniem zaangażowania Hondy w Formułę 1, a zwłaszcza szybkimi postępami, jakie zrobili w ostatnim czasie w siostrzanym teamie Scuderia Toro Rosso. Horner podkreślił istotny wymiar ambicji szefostwa Hondy, który według niego jest podobny do ambicji zespołu Red Bull Racing.

Horner idzie nawet dalej, zaznaczając że celem zespołu nie jest jedynie wygrywanie kolejnych Grand Prix, ale przede wszystkim cel końcowy, czyli tytuły mistrzowskie.

Ten ruch jest przełomem dla Hondy, która po raz pierwszy od powrotu do Formuły 1 w 2015 roku, kiedy to zasilała bolidy McLarena, będzie dostarczać napędy do więcej niż jednego zespołu.

Częścią umowy jest zapis, że oba teamy - Red Bull i Toro Rosso - jeździć będą bolidami w identycznej specyfikacji technicznej. Przypomnijmy, że bolid Toro Rosso Honda zajął w Grand Prix Bahrajny wysokie czwarte miejsce. Po zeszłorocznych przejściach z McLarenem i narzekającym na silnik Fernando Alonso, to dobry prognostyk na przyszłość.

Inna rzecz, że decyzja Red Bulla o zmianie dostawcy silników kończy długą, bo aż 12-letnią współpracę z Renault, z którym zespół wygrał 57 wyścigów, zdobył cztery tytuły mistrzowskie w klasyfikacji konstruktorów i tyle samo w klasyfikacji kierowców.

Aktualne ceny nowych samochodów:
 
JUŻ OD 66 200 PLN
Dostępne nadwozia: hatchback-5
SPRAWDŹ OFERTY

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ

REKLAMA

REKLAMA
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij