Clio RS Gordini miało by być napędzane przez ten sam silnik co wersja RS (1.6 turbo), jednak w tej wersji zyskałby on 30 KM mocy i 51 Nm momentu. W sumie Gordini oferowałoby 230 KM i 285 Nm. Dodatkowo masa własna mogła by być obniżona o 25 kg. Gordini ważyłoby więc mniej niż 1200 kg.
Zawieszenie zostałoby zaadaptowane z wersji Cup (obniżenie o 10 mm), a w nadkolach znalazłyby się 18-calowe obręcze Radical White. Przyspieszenie od 0 do 100 km/h trwałoby 5,9 sekundy, a prędkość maksymalna wynosiłaby 250 km/h. To odpowiednio o 0,8 s mniej i 20 km/h więcej niż w zwykłym modelu RS.
W palecie kolorów znalazłyby się Blue Gordini, Glacier White ( z białymi pasami), a także Red Flame (z platynowymi pasami) i Platinum Grey (z niebieskimi pasami). Wewnątrz znajdziemy fotele Recaro, alkantarowe i skórzane obszycia i emblematy Gordini.
Zdjęcia: virtuel-car.blogspot.com
amis