[ X ]

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu), wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych na zasadach wskazanych w "Polityce prywatności"

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA
REKLAMA
PODZIEL SIĘ


OCEŃ

Renault Megane R.S. Trophy – znamy ceny

Nowe Renault Megane R.S. Trophy jest już dostępne w sieci salonów francuskiej marki.

Renault Megane R.S. Trophy Renault Megane R.S. Trophy
Aktualne ceny nowych samochodów:
 
JUŻ OD 69 900 PLN
Dostępne nadwozia: hatchback-5, kombi-5, sedan-4
SPRAWDŹ OFERTY

Dokładnie 9 stycznia ruszyła sprzedaż nowego hot hatcha z rodziny Renault – modelu Megane R.S. Trophy. Można już składać zamówienie na to rasowe auto, którego ceny startują od poziomu 142,9 tys. złotych.

Za wspomniane pieniądze dostaniemy podstawową wersję Megane R.S. Trophy, napędzaną silnikiem benzynowym TCe 300, z manualną skrzynią biegów. Wersja z automatyczną dwusprzęgłową przekładnią EDC wyceniona została na 7000 złotych więcej.

Renault Megane R.S. Trophy napędzane jest czterocylindrowym, turbodoładowanym silnikiem o pojemności 1,8 litra. Po zmianach ten 1,8-litrowy motor generuje moc 300 koni mechanicznych, czyli o 20 KM więcej niż w modelu Megane R.S. Moment obrotowy wzrósł natomiast z 390 Nm do wartości sięgającej 420 Nm. Ale tylko dla wariantu z automatyczną skrzynią dwusprzęgłową, bo w przypadku przekładni manualnej moment obrotowy jest niższy – sięga 400 Nm.

REKLAMA

REKLAMA

Renault Megane R.S. Trophy Renault Megane R.S. Trophy

W wersji Trophy znajdzie się także usztywnione zawieszenie Cup czy samoblokujący mechanizm różnicowy Torsena. Są tu też dwumateriałowe przednie tarcze hamulcowe – lżejsze o 1,8 kg na każde koło, a także specjalne aluminiowe obręcze kół o średnicy 19 cali i zmniejszonej o 2 kg masie, oferowane tylko w tej wersji. Na felgach znajdą się dopasowane do nich wyczynowe opony Bridgestone Potenza S007.

Wersja Trophy wyposażona też będzie w system czterech skrętnych kół, który przekręca tylne koła w przeciwnym kierunku do przednich przy niskich prędkościach i w kierunku zgodnym z kierunkiem przednich kół podczas szybkiej jazdy.

W kabinie wersję Trophy doposażyć można w lekkie fotele kubełkowe Recaro, obite Alcantarą i umieszczone o 2 centymetry niżej, ale z regulacją wysokości.

Zobacz także: co zmieni się w przepisach w 2019 roku?

REKLAMA

Renault Megane R.S. Trophy Renault Megane R.S. Trophy

Jeśli chodzi o osiągi wersji Trophy, dla wariantu z 6-biegową skrzynią manualną, sprint do „setki” wymaga 5,7 sekundy – o 0,1 s mniej niż w modelu Megane R.S. Maksymalna prędkość sięga 260 km/h – o 5 km/h więcej niż w R.S.-ie.

W porównaniu do wyposażenia Renault Megane R.S., wersja R.S. Trophy ma ponadto:

  • kierownicę pokrytą Alcantarą
  • zawieszenie Cup
  • samoblokujący mechanizm różnicowy typu Torsen
  • dwumateriałowe tarcze hamulcowe (aluminiowo-żeliwne)
  • zaciski hamulcowe w kolorze czerwonym
  • system R.S. Monitor
  • układ wydechowy z elektryczną przepustnicą
  • obręcze kół ze stopu metali lekkich 19”

Ceny Nowego Megane R.S. i Nowego Megane R.S. Trophy

  • R.S. TCe 280 – cena od 124 900 zł
  • R.S. TCe 280 EDC – cena od 131 900 zł
  • R.S. TROPHY TCe 300 – cena od 142 900 zł
  • R.S. TROPHY TCe 300 EDC – cena od 149 900zł

Zobacz także: szukasz samochodu? Tu znajdziesz najlepsze oferty

Zobacz także:

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ

REKLAMA

REKLAMA
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij